332.

Bejegyezte: Bejja , 2008. február 7., csütörtök 18:53

Ígértem képeket az új munkahelyemről és sorstársaimról....hát akkor kezdem is a kis asztalommal: (bár ez inkább a polc:)

kedvenc kollegáim következnek:
Tipikus Andika(nekem Undika) az iroda lelke/lelkiismereteGyörgy, az ogis főnököm (sztem nekem van a legtöbb felettesem a földön)
Dóri az alapértelmezett jónő aki egy angyal és egy kis dög egyben imáááádom, a kis szemét elhúzott síelni...lehet most akkor inkább utálom kicsit:)Édes és Pálesz a két guitar hero (L)Amexteces marketinges főnököm Kiss (Tony Soprano) Attila, aki ma kijelentette nem szeret Tony lenni Ő Luke Skywalker! (most normális?? Hogy az erő lenne vele:)
A szemüveges nőci Krisztina a kávék mindentudója, mellette a kereskedelmi igazgatónőnk TonyLukeAttila neje Kati, aki ugyanolyan pörgős őrült mint én...sokban hasonlítunk, néha meg is ijedek ettől:)
Norbert és Lajos a kupecekMartina aka Szőke Hölgy wii használat közben
Sajnos Edina Audrey kisasszonyról nincs képem, de ami késik nem múlik.

egyéb:
Jó lenne ha mindenki elmenne megnézni a sweeny Todd-ot (így írják??) Mert 10/10-es. Mondjuk mi mást várhattam volna tőle. Burton, Depp, Boham-Carter, Rickman ezercsillió pontot érnek.

2 Response to "332."

Dobrán Kata Says:

de áááá ne fájdítsd már a szívem, én már rég húznék megnézni, de a mindentudó port azt írta, hogy febr 21től van moziban.
és egyébként alföldi nyugalom című filmjére is kíváncsi vagyok!!!

Cinkapanka . . . Says:

Tetszik a polcod! :) Majd én is csinálok képet az enyémről! Ill az asztalomról. Mert polcom az nincs.