333.

Bejegyezte: Bejja , 2008. február 11., hétfő 18:30

Szeretnék leszögezni egy apróságot, ez itt az Én blogom, amit írok azt a beteges kis szívemből írom, és kevésbé írok az általam nem szeretett dolgokról. Azért nem titkosítom, mert (bár elcsépelt) számomra fontos az őszinteség. És főleg nem értem az érthetetlenséget, ha kedvesen bár de a magam stílusában "dícsérek " valakit. Akinek nem inge ne vegye!

Péntek, Szent Jupát és az OBi tagjai valamint a hozzájuk tartozó utánfutók pl Én. csoda jó volt. Azt hiszem nem elveszettek, de remélem nem is teszi tönkre senki. Én ahol tudok segítek nekik.
Ivás beszélgetés...meglepik kiosztása. Röhögés, világmegváltás. Több ilyen kellene és akkor talán a játék is jobban menne. Sztem hiányzik nekik a pgcc-s bázis.

Cininek az egész asztalom:) És nem sarokban ülök egy sarokasztalnál:)


Meghalt a Cápás bácsi... :/ Aki nekem Naked Lunch szereplő. Nyugodjék hát békében. Az első hóvirágot másodjára neki ajánlom.*

*(elsőnek annak, aki minden évben elöször vesztegetett meg fogatlan cigányasszonyokat, remélhetően nem orális szexet ígérve nekik, csak párszász forinttal egy csokor büntetendő hóvirágért nekem)

5 Response to "333."

Cinkapanka . . . Says:

Bejjás asztal :D
Kicsit rumlis. ( Mint az enyém. )

Névtelen Says:

:)

Névtelen Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Srakker Says:

A fejar nevű kommentelő nukleáris csapásméréssel irtandó, mivel vírust terjeszt - egyebekben pedig trágár és gyermekek elé nem való dolgok történjenek az édesanyja hullájával, ha bitből van, ha nem.

Uff.

Névtelen Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.