399.

Bejegyezte: Bejja , 2008. május 25., vasárnap 17:14

Olvastam sok sok kritikát az új Indiana Jones-ról, de mindenki (tisztelet a kivételnek) előszeretettel fikázza, vagy éppen trendi módon lehordja, alulpontozza. Ezeket nem értem. Mi is amit az Indy filmektől várunk. Móka kacagás kicsike kis izgalom és Harrison Ford. Féltem, persze vajon az öregedő H.F. mit képes kihozni magából... talán csak egy beteges oo7-es klón lesz abból a szempontból hogy Indiana sem "öregszik". Szerencsém van. Öregszik, lassul, kicsit furán régimódi lett, de ugyanolyan dögös szexi a mosolya mint az első részben. Szerencsére visszatért mellé partnernek Karen Allen aki éppen olyan édes és imádni való mint 20 egy néhány évvel ezelőtt. Talán az Exit-ben olvastam hogy a 84-es végzet temploma a legrosszabb mind közül. Nekem az a kedvencem. Ez a mostani rész tökéletesen beillik a sorba ufóstól, atombombástól, kiváncsi ürgéstől, indákon szökkenő Transformeres Shia LaBeouf fiústól, Cate "oroszangolul makogó" Blanchett-esen át (Für Anikó egyre rosszabb szinkronhang) egészen a "majdnem átadom a kalapom esküvő"-ig. Szubjektív véleményem a 10/10!!!!

És jöhet a LEGO INDIANA JONES!! A lego star wars complete saga-ban megszereztem Indiana-t!!! Ostorral és pisztollyal tolom Dart Maul ellen :)

3 Response to "399."

Cinkapanka . . . Says:

Legközelebbi company mítingen "Szex és New York"? :)

Bejja Says:

5-én van a bemutató nem??? :)

Cinkapanka . . . Says:

De igen.
És számításaim szerint 19-én pénteken megyek majd ismét home!