hány nő/lány/néni

Bejegyezte: Bejja , 2010. május 30., vasárnap 20:06

szerelmes Kiss Tiborba? Már találkoztam, 14 évessel, 30 évessel és 65 évessel is aki rajong érte. Mind megértem, bár engem csak a versei vonzanak:)
Utoljára József Attila, Ady, Bella, és PNL ütött nálam ennyire, és milyen fura tegnap egy József Attila verset dudorászott Lala közvetlen egy Kiss Tibor verset megelőzően. Persze éppen Quimby koncert előtt, de ez nem ront a dolog élvezeti értékén.


Mikor letértem az útról, pontosan tudtam,
hogy ahova lépek, ott nem nô virág.
Néztem jobbra, balra, és a lidércfény kicsalta
szemembôl a lámpavilág-romantikát.

Tök sötét lett minden.
Szakadt ingem gallérját felhajtom,
megrázom magam, megyek tovább
senki sincsen
viharon túl, szélcsenden innen

Aztán nekiláttam újra, pokoli zsákmánnyal a zsebemben
átgondoltam, hogy lesz a folytatás
A koboldok dögkútja és a szentlélek koszorúja között
van itt egy szimpatikus nyúlcsapás.

Így hát elindulok rajta,
nem nézek se jobbra se balra,
csak hazafelé, egyenesen,
kaland a karma,
Kicsi kincsem
viharon túl, szélcsenden innen.

Na szóval szeretlek én Élet,
mert te olyan jó vagy hozzám.
Ha néha el is vettél,
késôbb mindent bepótoltál,
Lenn a sliccem
viharon túl, szélcsenden innen

0 Response to "hány nő/lány/néni"