sok bejegyzeses nap, valszeg...

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2013. január 27., vasárnap 12:34

visszaszokom a blogolasra, nekem is jot tesz, es ha leirok dolgokat sokkal tisztabban latom a korulottem torteno esemenyeket, leginkabb a hibaimat.Annyi minden meselni valom lenne a mult evrol, uj baratok a regiek hosies kitartasa mellettem, Balazzsal kapcsolatos erzelmeim, az O erzelmei, a gyerekek...de a legjobb ha a mai naptol folytatom, a tobbi legyen akar az enyeszete.

Lala pl csendesen szunyokal mellettem az agyban igy fel egy magassagaban, szerencsere tegnap megfoztem, mert ma bizony agyonvagott a torokfajas es a laz.

Penteken, elkovettem azt a hibat, hogy elmentem az UP! nevu szorakozohelyre, mert a zene nagyon nagyon vonzott ellenben a korosztaly, nos az bizony 16-17 ev, es mostanaban ez a trend. Matt reszegen/beszivva/bedrogozva fetrengenek, es ijeszto modon legtobbszor lanyok.

kozben, Lala felul es magyaraz, vissza kell adni az (itt jott egy resz ami erthetetlen) es az aztekok, mert (ujabb erthetetlen monolog) az aztekok kellenek. kivancsi vagyok mennyire fog emlekezni.

De hogy szokjatok, hogy mostanaban milyen (az elmult ev alatt megkedvelt) zeneket hallgatok, ime egy nagy kedvenc.

0 Response to "sok bejegyzeses nap, valszeg..."