szubjektív mindenféle

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2014. november 11., kedd 13:25

Család:
Szokásos év végi ki kit utál szeret stb...esküszöm fárasztó
Barátok:
Kb. ugyanez, azzal a különbséggel hogy itt nehezebb a dolgom, mert némely esetben mélyebb a kapcsolatom a barátaimmal mint a  családommal


Ma életem egyik legmegalázóbb helyzetébe hoztam magam:) (már jobb)
Gondoltam helyre hozok egy meglazult szálat, a szülinap mindig jó alkalom a hullámok elsimítására.
vettem egy hatalmas mikulásvirágot az illetőnek, ez a kedvence, egy könyvet amit tudom imádni fog. Becsomagoltam Bejjásan és elvittem neki.
Vicces volt a kapu rácsai fölött átadni mosolyogva Boldog Szülinapot kívánni, mert bizony az utcán állva köszöntöttem meg a rács másik oldaláról. (nagyon beteg hát nem enged be a kapun, és kulcsa sincs. Pár hónapja ha berúgtam a kaput is bemehettem, tehát pontosan tudom hogy nem ütközik akadályba az ajtó kinyitása)
Remélem örült neki. De azt hiszem én is elé álltam annak a pofonnak ami helyretett. Ha valaki nem akarja tisztázni veled a dolgokat, és úgy csinál mintha mi sem történt volna, és közben egy ilyet megtesz, akkor tudd hol a helyed.

Nagyon sajnálom, nagyon sokat jelentettek nekem. az egész család.  De már tudom hol a helyem. Többé nem próbálkozom.

Ez egy
tavalyi kép, Boldog Szülinapot Marianka!

0 Response to "szubjektív mindenféle"