293.

Bejegyezte: Bejja , 2007. december 4., kedd 8:14

Erev Chanuka.
Ma van az első napja! Naplementekor!

De az komolyabb probléma, hogy, két mikulás van. Lehet ikrek, de lehet hogy csalók. A metrón sétáltak végig bkv-s ajándékot osztogatva. Mi lesz még ebből?? Jegyszedő jézuska???

A metrón még mindig elveszettnek érzem magam, sztem ez így marad örökre. Ahogy, kiszálltam a Deák téren, úgy olyan volt mint Prágában, mikor ki kellett találnom hol is vagyok. Azért nem annyira rossz érzés, inkább csak idegen. Idegen vagyok a saját városom metrójában. Sőt idegen vagyok zsidónak, és idegen vagyok kereszténynek. Így érezhetnek a félvér emberek. Se nem fekete se nem fehér. Vajon mindkettőből a legjobb vagy mindkettőből a legrosszabb. Vagy minden?? vagy semmi?? Más individumokból született harmadik?

Szép Fény ünnepet mindenkinek!!!

1 Response to "293."

Névtelen Says:

Azt a két Mikit én is láttam, zöld karszalaggal, de nem adtak semmmit nekem. :( Egy kislány kapott tőlük szaloncukrot. :)