297.

Bejegyezte: Bejja , 2007. december 19., szerda 19:59

Mondtam már hogy láttam a Bűbáj c. filmet?? Mert csak hogy tudjátok, legalább 9/10-es. A disney képes volt a saját paródiáját létrehozni anélkül hogy ostobaságba fulladt volna.
Ha már film, ma reggel az 5-ös buszon együtt utaztam Mel Gibsonnal. Na jó nem is vele, csak az általa megszemélysített összesküvés elméleteket gyártó pasassal. Magas jóképű, kemény arcvonások és csak mondta mondta amíg a végállomásra nem értünk, mindegy éppen ki ült mellette ettől aztán kicsit Forest Gump-os is volt. Szerencsére elterelte a figyelmemet a jégnek kinéző Duna és a köd.

Aztán munka. Azt hiszem jól csinálom. Majd ha nem felejtem el és lesz időm, akkor írok róla egy keveset. Egyenlőre legyen elég annyi hogy jó.

Szombaton Karácsonyozunk a barátainkkal.

És Seky írt nekünk üdvözlő emailt. Hiányzik a PGCC. Bugi beteg. Más is beteg aki fontos nekem.Aggódás. Akkor is ha nem látszik.

Fáradt vagyok, azt hiszem most élem fel az uccsó tartalékaimat, ezzel valszeg Balázs agyára megyek, meg a sajátomra is. Próbálom tartani magam, de ez max annyira elég hogy a melóhelyemen és a gyerekekkel szemben nem engedem el magam. Itthon meg nem akarom hogy Titkom csak azt lássa hogy baj van...Csak bírja ki. Én nem bírnám magam. De az nyugtat hogy Ő szeret. Magamt max 2/10-re értékelem.

Jah ajándékok megvannak.

És most beájulok.

0 Response to "297."