303.

Bejegyezte: Bejja , 2007. december 29., szombat 10:14

Milyen vicces az agyunk.Álmomban beköltöztünk a városnak egy olyan részébe ahol romák laktak. Nagyon kedvesen bántak velünk, és bár nem vagyunk közéjük tartozóak amindent megkaptunk tőlük. Ott volt Dani, Balázs, Meli, Thief, Lala, az unokahugaim, Niki Zsuzsi, a nagynéném...szóval sokan. A hely leginkább Szentendre belvárosára hasonlított. Egy olyan utcában laktunk ami éppen egy kis térre futott be számos több utcával együtt. És a téren valami tüntetés folyt, mint később a ködobálásból a hangosbemondóból kiderült a mi gárdistáink masíroztak végig. Melléjük betársult egy pár maszkos fickó is. Miután szétoszlatták őket az utcáinkban kezdtek garázdálkodni.Lala és Én egy kövön lapulva próbáltuk megúszni. Egy ismerős hozott inni és vitte volna Lalát biztonságos helyre, de valami rosszul sült el, nem láttam, csak hogy a lány lába vérzik, mert valahonnan fegyverek kerültek elő. Lalát sem láttam és csak ordítani tudtam...aztán felébredtem. Balázs jelenléte szerencsére megnyugtatott, és a tény , a kisszobában ott szuszog a két némber és Dani is. De ha tehetném elküldeném a picsába mindazokat akik miatt nekem ilyen álmaim vannak.

Tegnap céges vacsi volt. Szegény Andreám kiütötte magát. Nagyon hamar. Én pedig ennek következtében, meg tudom mondani, hány fehér csík van a sárga falon, a Stex wc-jében. Fényképek is készültek, nah nem a stex wc-jéről és Andreáról, hanem a kedves vagy kedvtelen kollegáimról.

Megyek vissza Balázsozni.

1 Response to "303."

Névtelen Says:

Szia! Nekem megvan a mese amit kerestél (Egy éj a Holdon is túl)még valamikor novembereben. Oda írtam is de lehet hogy azt nem olvastad. Ha szeretnéd írj nekem egy email a boribaba@freemail.hu-ra és megbeszéljük a dolgot.