413.

Bejegyezte: Bejja , 2008. június 11., szerda 20:02

Nincs itthon. Kicsivel kevesebb mint egy éve, hogy nem telt el éjszaka a Titkom nélkül. Most nincs itthon, és Én azt hittem, majd játszok az új Indy Jones-ommal, (köszi Mörc) megnézem a Kung Fu Pandát, és elleszek.
De már a villamsoson tudtam, hogy ez nem fog menni.Öt percenként felhívnám. Egyetlen kis éjszaka...hűűűű de utálom.
Hazafelé láttam egy fiút, elöször azt hittem olyan ing van rajta ami Tibornak is volt régen, kék fehér kockás, de aztán rájöttem ez éppen olyan mint amilyen Robinak volt, de elszakadt.
Eleredt az eső.
Most pedig olvasom a blogomat és az előző kommenteknél ott egy bejegyzés. Örülök. Csak tudnám Brada mike mondott :) De majd kiszedem belőle.
Update: XAN=Xandra :) nem Xander :)
Nem sok összefügés szorult ebbe a mai bejegyzésbe. Jó volt reggel Martinával dolgozni menni. Hiányoznak a többiek... mocskosul. Mindenki beáll egyszer a hiányzik oldalra?
Van egy új kollegám akit nagyon megszerettem. Ő Attila. Egyszerűen csak imádnivaló, okos, kedves, tehetséges, és imádja a szex és new yorkot és mident ami apple. Majd ha kész lesz a rajz kettőnkről kiteszem ide.
Anya Edéje, egy hete nálunk dolgozik. Remélem jó lesz ott neki. Velünk.

És perce az én kis szerelmem, nem mylo, de pici kék, és Lala szerint "lalaméretű"
Bug szerint meg kellett volna várnom a legjobb ilyen picit, de ez volt ez tetszett és ezért "csak" egy marketing tervet kellett megírnom.

A nap "vicce" apumat bejelentettem az ér-ambulanciára. Októberre kapott időpontot... faxa.

1 Response to "413."

JaB-En Says:

Hugim ilyet kapott tőlünk szülinap + diplomaosztóra. Zöldben.