417.

Bejegyezte: Bejja , 2008. június 16., hétfő 17:46

Az elmúlt hétvégén el kellett gondolkoznom mit is szeretnék. Érdekes összefüggésekre derítettem fényt magammal kapcsolatosan. Az egyik az, hogy hiába állok a csőd szélén, nem vagyok képes eladni magam és az életem. (Mármint nem, nem tudnám megtenni, hanem nem vagyok hajlandó megtenni) Huh..Bug ezen hogy kiakadna. És ahogy erre rájöttem, azonnal megértettem még valamit. Nem óhajtok olyan karriert befutni, ahol nem az enyémet építem, nem a magaméért vagyok stresszes, hanem valaki másért. Más cége, más pénze, más nyugalma, amiért az én nyugalmam az ár. Persze ebből kifolyólag nem lesz nagyon hamar nyaralom a hawaii szigeteken és nem ismerik majd a nevem "felsőbb" körökben, hogy na ez az a csaj aki kőkemény üzletasszony. Ill. nem most! Most vannak 8-an rajtam kívül akik számítanak a tudásomra az akarásomra. Az utóbbi időben nem sok időm volt rájuk, de most végük van, visszatértem!!!!! :)

És nyugodt vagyok, és BOLDOG vagyok !!! És még mindig veszélyesen szerelmes, így a 35 szülinapomtól alig pár hét/napra.

Jah Howl's Castle muzsikát hallgatok, és Cash bácsi Hurt-jét amit felfedezett magának Balázs is.

Szeretném ha mindenki tudná, hogy olyan hatalmas lelkekre találtam az elmúlt hetekben mint Lindus És Attila (L) Majd írok róluk. Most pedig palacsinat sütés.

Én vagyok a vándorló palota, egy jólelkű tűzdémon irányítja a lelkem. Én vagyok az.


2 Response to "417."

Viki Frey - you know, Brizsit ;) Says:

<(-_-)>
de legalább minden a helyére kerül.

Névtelen Says:

Azta ez a kép kúúúúl....
de nálad nem jobban. :) Drukkok és kitartások. :)