első nap az oviban

Bejegyezte: Bejja , 2009. április 8., szerda 20:00

az új munkahelyem, ami mentes sörtől, sörcsapoktól, hűtőktől folyamatosan érkező nyomorult emailtól és fillérekért robotoló emberektől, nagyon nagyon tetszik. Nem lesz könnyű, annak ellenére, hogy igen soknak tűnik amit el kell végezni. Na de kaptam már nagyobb falatot is. Ezzel is elbírok majd.
A nap legnagyobb jelenete, az volt, ahogy a főnököm bemutatott mindenkinek, és persze megtörtént, hogy valaki felkiáltott mellettem, "hé Én ismerlek téged, egy iskolába jártunk, sőt asszem JÁRTUNK is! L.Laci vagyok!" Persze csupa vörös lettem. mindenki hangosan röhögött, Én is. A második emeleten egy kutya fogadott cuki fekete, simogatni való. A szembe íróasztalnál ülőt majd megszokom. Nem egy Martina, de ez van. És ott van velem JaB brada is. Ma megetetett egy adag somlóival, azóta khmm... hányok és megy a hasam:) Azt mondja stresszes volt az első napom:) Sztem meg nem:D :D :D
kb. ennyi. Nagyon nagyon tetszik.
jah és ez az: wwww.egyszervolt.hu


További hírek:
Még mindig Balázst imádom
Még mindig várom a Váci Lan-t (márha elmúlik addig a hasmenés hányás)
Kezdem látni az alagút végét.

4 Response to "első nap az oviban"

Ördögasszony Says:

Javulást neked! :gyógypuszi-gyógyölel: :)


És amúgy meg hajráhajrá, te vagy a jóóóó!


:*

Nasi Says:

majd lan-on beszélünk és sok sikert! :)

Dobrán Kata Says:

örülés, és jeeee katica bogár!!! :D

Fauna Says:

Klassz lehet ott dolgozni! Mi a feladatod pontosan?