Szólóban...

Bejegyezte: Bejja , 2009. április 27., hétfő 20:04

Nagy hibám, de nem vagyok képes egy közszerepló (legyen most színész) viselkedését elválasztani, attól, ahogyan egy szerepet eljátszik.

A film jó, igazi heroikus alkotás, jóról, rosszról, önzetlenségről, hibákról és nem utolsó sorban tehetségről.
De a nyugalmát megtaláló tehetséges zenész, aki az élet nagy bölcsességeit saját szenvedésén keresztül tanulja meg és tudását tudattalanul osztja meg egy másik emberi lénnyel típusú figura Jamie Foxx előadásában egyszerűen hiteltelen. Nem játszik rosszul, sőt mondhatnám, hogy pazar a megformálás, mégis ha ránézek a pasasra eszembe jut az a mocskos szájú, fajgyűlölő kijelentéseket halmozó, hatásvadász idióta akinek mutatja magát.

Nem mesélem el a sztorit nem spojlerkedem, és ajánlom mindenkinek...olyan sírós nevetős hősies.
Kedvcsinálónak a trailer. Kíváncsi lennék a véleményetekre. Jah, nálam 8/10 (és ez nagy szó....ugye nálam...)

1 Response to "Szólóban..."

MT Says:

nem láttam,de lehet akkor lecimbálom.én most az uninvitedot néztem nekem egyszer az is elment :P