jobbtalanság

Bejegyezte: Bejja , 2009. június 9., kedd 17:30

Nem mozdul, vagy ha igen akkor üvöltés jellegű torokhang szakad ki belőlem. Tüsszentés nem, alvás kizárt. Az aszpirin +c két saridonnal használ. Szóval nem mozdul a jobb oldalon a kezem a nyakam, feküdni, aludni sehogy. Holnap kiderül miért. (nem feküdtem el, nem csípődött be ideg)
No de bal kézzel is elég jó vagyok, hála a fent említett mixnek.
És senki se vegyen vodamobilnetet mert szar.

5 Response to "jobbtalanság"

Viki Frey - you know, Brizsit ;) Says:

Hejj... Ugyan ez volt a bajom nagyjából két hete (se), ha olvastad a postomat. Nekem azt mondták izomgyulladás, amit a légkondi okozott. Mydeton-t és Aflamin-t kaptam rá és reflexidőm csúnyán lecsökkent. Jobbulást, Bej-Bej! :*

ultor` Says:

csatlakozom az előttem szólókhoz , jobbulást bejjucsi :*

Ördögasszony Says:

Javulást! :megolel:

:*