kunyizóóós

Bejegyezte: Bejja , 2009. június 16., kedd 18:55

Jud!
Rajzolj nekem egy olyat mint a korcsolyás zeneszerzős képed...csak nekem lécci lécci....abba még mindig szerelmes vagyok:) És nem kell hogy zergek is legyenek a képen:p

4 Response to "kunyizóóós"

Jud Says:

de olyat már nem tudok (vagy inkább megint nem tudok) brühühü

:D

mi baj a zergekkel, szerintem jól mutatnának rajta! hmpf!

Bejja Says:

-.- régebben két lehetőség közül szerettem volna választani mit tetováltatok magamra. Az egyik a Quake aréna szimbóluma a csípőmre, a másik egy hidraliszk a teljes hátamra. Mindkettőről lemondtam. A rajzodról nem fogok :p


Lécciiiiiii tudjál megint olyat mert az nagyon imádóóóós.
:bociszemek:

Jud Says:

az az igazság, hogy az a rajz konkrétan elkelt... a társaival egyetemben.
de még fogok hasonlót rajzolni ;)

Bejja Says:

helyes:) Ezt a választ vártam. Nekem nem az a rajz kell hanem olyan..csak valami bejjás:D