babaház ha nem "pijeró"

Bejegyezte: Bejja , 2009. július 31., péntek 11:48




Anee tehet mindenről, és vigyázzatok a Dollhouse csúnya függőséget okoz. De egy rendes sorozatjunkies erről ismerszik meg. Meg arról hogy rájön az egyik főszereplő (Tahmon Penikett) a BSG-ből ismerős. a főhősnéni meg a true calling-ból, amit szintén imádósra néztem)
A sztori óriási a színészek imádni valóak, és hihetetlen tehetségesek. Balázzsal keményen "Victor" Enver Gjokaj rajongók lettünk. (és persze Fran Kranz aka Topher-t is a szívünkbe zártuk) Én személy szerint csodaszépnek találom a Sierra-t alakító Dichen Lachman-t.
Így gyorsan ennyi és egy kis trailer.

7 Response to "babaház ha nem "pijeró""

gyerekember Says:

A főhős még ismerős lehet a Buffy/Angel sorozatokból is (Faith).

A 13. epizódot láttad már? (Vagy még nem tartasz a sorozat végén?)

anee Says:

Mi az, hogy én tehetek róla????? te kérted :P
Amúgy tényleg jóságos, szeptemberben lesz mit letölteni hirtelen :)
A maradék, meg ha kell szóljatok, átviszem.

Bejja Says:

Anee:bazso már leszedte:) De köszi.

A Buffy Angel kombó sosem volt a kedvencem.
13. résszel sokkol mindenki. Egy huzamban letoltunk 9 részt most csak napi 1 játszik.:)

gyerekember Says:

A Buffyt akkor kezdtem megszeretni, amikor rájöttem, hogy nem szabad komolyan venni - ez nem egy trúblád vagy interjú vagy ilyenek. Ez egy vígjátéksorozat. Anak viszont nagyon ütős. :P De persze ízlések és ízlések. :)

Bejja Says:

megnéztük a 13. részt. Nos ha nem látom, nekem nem hiányzik.Semmi extra. várjuk a szeptembert. :)

gyerekember Says:

Nemtom, nekem a 13. rész nagyon tetszett, és most azt várom, hogy a 12. vagy a 13. részt folytatják-e.

Bejja Says:

remélem a 12-es a befutó, mert ez a posztapokaliptikus móka nem tetszik annyira. Mondjuk lehet bazsonak van igaza aki azt mondta, ha azt lájuk először akkor jobban tetszett volna az...nem tudom.