Új Arc

Bejegyezte: Bejja , 2009. július 27., hétfő 20:25



Remélem tetszik az új kinézet, még változik és még szokom, de ugye jóóóóóóóóóóóóóóóó???

9 Response to "Új Arc"

anee Says:

Nekem nagyon tecc :) de ezt már tudtad eddig is :P

omgezhnt Says:

uh, ez nagyon adja :D

gyerekember Says:

Hmm... Elég fura. A "megjegyzés küldése" linket fél percig kerestem. Persze biztos azért, mert most értem haza a Morrisonsból.
Szóval... fura. Nem tudom, meg fogom-e szokni, de "úgyis" readerből olvaslak...

PS: egy szóval sem mondtam, hogy rossz, csak annyit, hogy nekem nagyon szokatlan és fura.

Ördögasszony Says:

Érdekes. Jólnézki. Szokni kell. D jólnézki. :)

Cinkapanka . . . Says:

WooooooooooooooooooW! :)

Nagyon tecc.

Pusszantás :*

macskafaraok Says:

a labels nagyon sok, jobb oldalon,
too dark,

Bejja Says:

cimkéken(majdnem azt írtam cinkéken) én is gondolkoztam hogy sok ....de most meg erősítettél ebben:)

túl sötét?? hmmmmm....megnézünk egy világosabb verziót. Végül is ti olvassátok:)

Srakker Says:

Hojj,

a taglistánál, ha kattintok, fekete alapon fekete lesz a szöveg, a „megjegyzés küldése” gomb nagyon elbújik a kommentek közé, pedig tényleg nincs mitől félnie. Möhhöhöhőő. Amúgy fáin, bár kicsit szokatlan. (Ösztönösen a képekre kattintok, amik nagyobbak, nem a postok címére - lehetne, hogy a kép is a postra mutasson?)

Névtelen Says:

Szép, de egyben komoly, amit én nem szoktam meg Tőled, mert a vidám, cukorbabás fejlécekhez szoktam, de a változás sosem rossz, csak egy icipici szint csöppentenék az egészbe. persze csak én vagyok ennyire földhöz ragadt, hogy színeset kötök hozzád gondolataimban. Mert te is egy nagyon színes egyéniség vagy.