Nyucuság

Bejegyezte: Bejja , 2009. július 6., hétfő 19:18

Nyucusnak lenni kiválasztott dolog. Valaki aki hasonlít rád egyszer csak az anyu-ból, anyucit csinál, aztán anyucust aztán nyucust.
Laláért mindig harcolnom kellett.
Először, az apjával, hogy megszülethessen, aztán azért hogy az enyém legyen, aztán mindennel.
Most a pénzzel...hogy legyen egy szoba ami az övé, és hogy velem lehessen.
De nincs szoba, pedig megígértem neki hogy már nem kell sokat várnia. De nem sikerült.
Most azért kell harcolnom, hogy néha láthassam. És nem szeretett ellen kell harcolnom, hanem pénz ellen.
Nem vagyok tökéletes anyuka. De mindig nagyon büszke voltam arra, ahogy a lányaim hozzám viszonyulnak.
És most az történt, hogy Lala félt elmondani, inkább az apjánál lakna, a "jómódban".Mert az apja állítása szerint fél tőlem....szerintem meg csak érezte a gyerek, hogy ez nem annyira becsületes velem szemben. Vagy, mégis annyira az én gyerekem, hogy tudta ez a lehető legnagyobb pofon ami érhet.
Persze apuka a telefonba közölte mennyire szar anya vagyok, cigány életem van, az apám elviselhetetlen, és Ő lesz a gyerek megmentője, aki majd úgy neveli ahogy senki. (Igen felmerülhet a kérdés, 13 évig ezt miért nem próbálta)Nincs pénz nincs gyerek..... Nem tudtam neki megadni amit szeretett volna.
Mekkora szar vagyok....
Tényleg ennyire szar vagyok???

11 Response to "Nyucuság"

MT Says:

nehéz,összetett,bonyolult...
egy biztos nem a te hibád nem vagy szar.
Én ezért nem is merek belegondolni,hogy egyszer gyerekem lesz: amíg a saját ígényeimet sem tom kielégíteni akkor az övét ,hogy tudnám?
+felelőtlen,gyerekes idióta vagyok DE EZ MELLÉKES a fenti mellett :D

Ördögasszony Says:

Soha senki nem rossz anya, mert nem megfelelőek az anyagi körülményei. Ha te megtettél minden emberileg tőled telhetőt - és amennyire ismerlek, megtettél -, akkor senki nem vághat a fejedhez ilyesmit. Vagy beverem az orrát.

A gyerek hadd lakjon az apjával, jómódban, majd rájön saját maga, hogy nem biztos hogy a jómódtól jó élete lesz. Ebben a korban fontosak az ilyenolyan dolgok (rucik, kütyük, mittomén), de pontosan tudja attól még, hogy sehol nem kap mástól annyimindent, mint az anyjától, és lakhat bármilyen jó _anyagi_ körülmények közt az apjával, az otthona nálad lesz.

:megolel:

Pici Ház Says:

Én nem látok annyira bele a családi életetekbe, de ha olyan rossz anya lennél, akkor Lala nem lenne olyan, mint amilyen. És én bírom a kiscsajt. Szóval no para, és tényleg erősebb leszel ettől. (Tudod, mindig az tudja a legjobban megbántani az embert, aki fontos, akinek Te is fontos vagy.)
Una voltam

Névtelen Says:

Kedves Beám !!
Ne gondolkozz ballgasságon !! Nem vagy , rossz anya hidd el , igaz én nem ismerem Lalát csak kicsi korából , De a Bolond apját annál inkább , tudom milyen .... sekélyes mert most fut a szekér áááh :) Jó szó ?? Tudja jól hogy ez az a kor amikor minden gyerek befolyásolható , láttam épp eleget Mártikánál, és a Karesz hogy manipulálja a gyerekeket, mármint az öreg !!! Úgy hogy bíz magadban Lala vissza talál !!És igen is jó anya vagy!! Én imádlak Ildikó

Srakker Says:

A gyerekeknek - az alapján, amennyit a világból eddig láttam - gyakori szokásuk, hogy hálátlanok, és adottnak vesznek olyan dolgokat, hogy az anyjuk szereti őket. Ami természetes és hétköznapi, arra az ember nem vágyakozik. (A levegő fontosságát is csak a fuldokló éli át igazán.) Ha erre rájön, és arra, hogy ez milyen fontos, az igazi otthona nálad lesz.

Amúgy meg az ideálok vs élő emberek meccsen az emberek ritkán nyernek, ha az illető hisz abban, hogy az ideálok létezhetnek. (Ezt a legtöbben idővel kinövik.) Ez nem azt jelenti, hogy rossz anya lennél.

Fel a fejjel!

Dobrán Kata Says:

ne viccelj már. kipróbálja, gyerek. jóban vannak, ha én is jóban lettem volna apámmal, lehet, hogy ott is éltem volna, ideig-óráig.
:*

jatszmacsIteso Says:

a penz komoly tenyezo sokak szemeben, tenykerdes. hmmm... Relax, messze a vege.

Névtelen Says:

Itt a nagyobbik:DÉn szeretlek Nyucus, és nem félek tőled:D A tibi meg egy tahó:D

Bejja Says:

:) Meli:* Pedig kellene félned:)

Viki Frey - you know, Brizsit ;) Says:

Romantische Bej-bej! Nem vagy szar, sőt! egyik füleden be, a másikon ki, amit az apja mondott. Ha lenne gerince, lelke, szíve a drága jó papának, akkor meg se mukkant volna.
Kedvenc állatunk a szarikrája, ugye? :)

Cinkapanka . . . Says:

Ne törődj Tibi hülyeségeivel!
*nagyölelés*

És nagyon kéne már egy Company meeting! :(