a náci

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2013. december 1., vasárnap 22:29


Mai szosszenetem lényege nem az e-sport, nem a PlayIt mai rendezvenye, hanem egy azon tortent esemeny, mely a mai nap megiteleseben, csak szemelyes szinten erintett, keretik ezt ugy kezelni.( aki a leirt rovidteseket nem erti ajanlom a google-t)
Adott a PlayIt Dota2  donto, szinpadon a kedvesem occse, mint dontos. Az alabb kepen lathatoan tomeg mindenutt, ulo es allohelyek telitve, de senkit sem zavar mindeki udvarias kedves, hiszen ugyanazert mentuk oda, megnezni egy meccset, ami csuszott ugy kozel 3 orat. Ahol a kepen a piros kis kor lathato a donto idejen ott alltam en, ill elotte, varva a kezdesre. Odalep hozzam egy cosplaybe oltozott ize, hogy: segithetek? de ezt olyan hangsullyal mintha embert oltem volna. Mellettem a kedvesem, probalja neki mondani a csapatunk jatszik, megneznenk. (jelzem kordon sehol) Eltelik harom perc jon a kovetkezo mondat bicskanyitogato hangsullyal, „aráááább kééneee áállni” Ranezek: parancsolsz? „Nem férnek fel a díjkiosztóhoz a csapatok” Nezek butan, jatek keszulodik odafenn, nem hiszem hogy hirtelen barkinek oda most kell felrohannia, es mellesleg eleg terep volt erre a celra, mert kozben ott setalgattak korulottunk az emberek, ezen kivul nem ohajtottam ulve nezni ocsiek jatekat.
Ekkor elolepett egy 150 cm-es hos torpe, cuki vallon keresztbedobott taskaval, es kiallt a hianyos oltozetu cosplay zseninek alcazott staff mellett, ezen mondattal: „azt mondta álljáááá hátrébb, üljéé le” Itt a hozzam kozelebb allo barataim altal csk „g*ci hangsullyal” elobb csak visszakerdeztem, hogy „ne haragudj mit mondtal? „ elismetelte, akkor mar csak annyit mondtam, „kerlek artikulalj rendesen mert nem erteni amit mondasz, es fel sem hallatszik idaig”
Mivel, erre nagyon nem tudott mit reagalni, eszerveket a legkevesbe, gyorsan elszaladt a biztonsagi orokert, hogy majd ok eltavolitanak:) De csak engem az osszes tobbi ott allo jo helyen volt. Meg is erkezett egy ujabb torpe, kisse feszengve fontossagatol, csinos piros puloverben,  ket oldalan hegyomlasnyi security fiuval.
Ramnez felelmetesen, en visszanezek, (lehet kisse flegman, felsobbrendusegem es igazam teljes tudataba) hogy na mi van? Mondom: mi lenne? „Üjjééééé le”
Nehay monda utan csak nem ertette meg hogy allva szeretnem nezni a meccset, a szeksor vegen,  mogottem nem ul senki, senkit nem zavarok, elottem eleg hely (hatrabb alltam mint az elso ket szeksor) mi a baj? „azt mondtam üjjjjjéééé le oda” Itt kezdtem zavarba jonni, talan nem erti hogy mit mondok, de O mogem mutatott „Oda!” Hinnye, ez nem viccel, meg a vegen kenyszerit vagy kidob, hatra fordultam mit mutogat, hat ott volt egy ures szek. Mertem ujra jelezni fele, hogy nem hiszem hogy oda szivesen ulnek, maradnek a helyemen, es mig ezt igy elmondtam neki, egy kb, 50 kilos fiatal kolyok ledobta magat a szekre, mire ez a Wizard nevu senki(a nevet csak kesobb tudtam meg) raorditott hogy „TE ONNAN AZONNAL ÁÁÁÁÁJJÁÁÁFEL!” fiucska nez, nem erti o sem, erre a boszme ujra raordit: „MOST ÁÁÁÁÁÁÁÁÁJJÁÁÁÁ FEL!” Kissrac felpattan, nem erti tovabbra sem mit tett, latom kicsit megijed, gyorsan odalepek, probalom megnyugtatni hogy semmi baj, ulj vissza nyugodtan, de tenyleg, es bocsanatot kerek a NÁCI helyett, hogy ilyen helyzetbe kerult. Nos a fasisztoid ezutan szo nelkul elhagyta a terepet… DE KI a f*szom ez? Ki engedte fizeto vendegek kozelebe? Az a gyerek penzt adott hogy ott lehessen, ez meg raordit? Nos ha az O viselkedese alapjan itelik meg az e-sportot, vagy O lesz egy kovetendo pelda mert ezt latjak, akkor meg komolyabb problemakkal kell szamolnunk "e" teren.

0 Response to "a náci"