ó év pápá!

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2013. december 31., kedd 11:59

Meg sosem ereztem ezt, lehet nem is uresseg van bennem csak ehes vagyok? Ki kellene maszni az agybol es nem foglalkozni azzal a husbamaro erzessel hogy egyedul vagyok, enni meg egy kis halaszlet, tovabbnezni a sorozatokat, takaroba bujva, es a par nappal ezelotti csodaboldogsagra gondolni.
Tudom, hogy nekem a konnyebb, mert estere ugyis a barataimmal leszek, nem leszek egyedul, mig O az anyukajat nem hagyhatna magara ertheto modon. De mar most gyulolom azt a pillanatot amikor ejfelkor nem lesz velem. Tudooooooooooooooom benasag meg nyomisag de ez van. Het eve ez lesz a masodik szilveszterem nelkule. Tavalyelott, csunya veszekedes utan voltunk, nem ismerve meg a tenyezoket igazabol amik elvalasztanak egymastol, most viszont mindketten tudjuk, szeretjuk a masikat, csak az O becsulete odaadasa a csaladja fele nagyobb mindennel. Es meg ezt is szeretem benne, az egesz csomagot. De attol, most meg nem jobb, es felek a halaszle nem tomi be azt a lyukat a pocimban.
EEEEEEEEEes tudom hogy O lesz az elso aki felhiv Boldog Uj Evet kivanni ^^
Na majd akkor eltunik ez a nyomaszto uresseg!

Szoval hol az a halaszle? :)

Pyro maniam van...lehet latszik kicsit?:)

0 Response to "ó év pápá!"