329.

Bejegyezte: Bejja , 2008. január 29., kedd 13:15

Bugi ott van a nyúl kezében......sztem fél! XD


Nyugi van. Pörög a meló:)

4 Response to "329."

Unknown Says:

Tuti, hogy halálra rémítettem. OWNED !! :D

Pedig csak megkérdeztem, hogy mi a vasárnapi programja....

Ez a kép nagyon idézi a augusztusi hajnali állapotot és Ákos tartja a banánt :D:D:D

Névtelen Says:

Szia, ide írok neked, mert nem tudom melyik emiled olvasod:

"Tisztelt MJBT-Tagok!

Februárban az Örökmozgó Filmszínházban (Bp. Erzsébet krt. 39.) a Japán
Alapítvány segítségével a következő filmeket lehet grátisz megnézni:

13-án 18:30 Swing Garces (2004)
27-én 18:30 Water boys (2001)

A filmeket japán nyelven, angol felirattal vetítik, de magyar nyelvű
tolmácskészüléket ingyenesen igénybe lehet venni."

nem tom hogy kell-e hozzá tagság, de kiderítem ha érdekel.

Bejja Says:

József:P lololol OMG!!! Te nyúlparáztató

Bátyó a Másik! Kérdezd pls!!!

Névtelen Says:

nem kell hozzá tagsági meg semmi aszondják, de lehet telefonon érdemes érdeklődni előtte:-)

Pusz