315.

Bejegyezte: Bejja , 2008. január 11., péntek 11:52

MA sem tudtam menni dolgozni, eléggé szédülök, talán már javulni fog. Anya azt mondta ma ha beteg a lélek beteg a test is. Kicsit beteg vagyok. Nem tudom, talán csak nem akarok már fázni, aggódni. Majd megpróbálom nem generálni a problémákat. Átugrom este Manduláékhoz Balázzsal, Kismanó meg hoz nekem elnök embereit:) Huuuu de várom már. Utoljára Kriskótól volt nálam, vagy talán Woof-tól.

Az előbb nyavajogtam most meg azt érzem enyém a világ. Balázs az enyém, hát a világ már nem lehet akkora falat. Majd ketten elmajszoljuk.

És olyan hamburgert csináltam, hogy csak úgy falja a kedves! :) Jó nézni:) 4-et eltüntet egy ültő helyében:D:D

szép nap emberek szép nap!!!

2 Response to "315."

JaB-En Says:

csak ismételni tudom magam...

we love hugi!!!

Jobbulást! és köszönöm!

Névtelen Says:

És köszönjük a fincsi ajándékokat! :)