352.

Bejegyezte: Bejja , 2008. március 24., hétfő 8:11

Unatkoztam, hát kaptok nyulnapi képeket ajándékba.

A fiúknak

Aneenek

Melcsinek
Anyukámnak


Mandulának és Brutinak

Cinkának


ezt is Cinkának


Csigunak


Nassynak


Balázsnak


Ezt magunknak:)


Lulinak

9 Response to "352."

Insane.kismanO Says:

A fiúk nevében több-kevesebb érintettség okán köszönetemet fejezném ki! ;D

Laura Says:

Nyuszi meg a CSÁMPA! tiszta én vagyok !
:D:D

Cinkapanka . . . Says:

imádom azt a rózsaszín nyulat! :))) A képregényét is.

bazsowicz Says:

_ _ _ _ _ _ _ mint a nyulak! :D

segítség nincs, 5 rugóért! Gyerünk! :$

Névtelen Says:

És nagyonköszi! És neked is szépeket-jókat! :) :*

Dobrán Kata Says:

nem tudtam nyuszit simogatni. :( de nyusziszerű kiskutyát igen, és persze feltankoltam képekből is. :)
:*

millAh Says:

és holvan millah nyufija? :S

anee Says:

Kööffffööööönöm, naon ari.

Névtelen Says:

Nagyon köszönöm Tündérem

:-)****************

Anya