504.

Bejegyezte: Bejja , 2008. szeptember 1., hétfő 8:38

"Ez Counter-Strike! Játszottam vele, nagyon élethű!"

(Timothy McGee) NCIS

Folytatnám az ön és e-sport boncolgatást. Az elmúlt napok felgyorsult eseményei alapot adnak mindehhez, időm pedig mint a tenger, mert a Final Fantasy XI. Online, még hat órán keresztül fog updatelni, Balázs pedig átadja magát a nagy sikerű BusDriver folytatásának, a Euro Track Simulatornak, ill csak adná, de laggol csúnyán. Nem féltem, megoldja.

Ha sokan mondják, hogy részeg vagy, talán igazuk van, de a szar is biztosan jó, hiszen több millió légy nem tévedhet. Ezen két remek alapigazságból kiindulva próbálom megtalálni azt a dogmát, ami segít megérteni, miért is nem tudnak Magyarországon zöld ágra vergődni egymással az e-sport kéretlen prókátorai.(majdnem azt írtam provokátorai)
Mostantól nevesítem amit lehet, mert meguntam a rébuszokban való irkálást, és az érthetőség és saját magam könnyebbségére kitaláltam a sémát, ami alapján összeszedhetem a gondolataimat. Így születik majd bejegyzés, a júzerekről és klánjaikról, az e-sportot körülvevő médiáról, az e-sportban/ért pörgő arcokról, a netkávézókról, és ezekről összességében. Szép kis sorozat lesz, és nem is biztos hogy sikerül megtartanom a kategóriák határait., ezért aztán nem is mondom meg előre éppen melyik részt olvassátok. Döntsétek el ti! Objektivitást pedig véletlenül sem fog benne találni senki.

Azon kedves ismerőseim, akik pedig attól félnek, hogy nem lesz pl. több filmkritika, vagy rózsaszínnyál a blogomban, és ennek hangot is adtak, azokat megnyugtathatom, hogy dehogynem lesz. Nem szabadultok.

Mielőtt bárki, "fontoskodással" kezdene gyanúsítani (by Kodiak), el kell hogy mondjam, mi is motivál, abban hogy leírjam a gondolataimat. Az első szösszenet után jó páran megkerestek és folytatást kértek, nagyobb nyilvánosságot ajánlottak, vagy éppen amit Timo tett, megköszönte. És bár nem szeretném nagyobb nyilvánosság elé vinni ezeket az agymenéseket, adott egy kis lendületet a tovább gondoláshoz.
A legutóbbi macskakaparásomban, érzékelhető volt, az a felháborodás, amit azok iránt érzek, akik nem ismerik fel, hogy együtt gyorsabban és jobb eredményt tudnánk elérni. Tudom, olyan vagyok mint valami rossz Che Guevara. (bár az inkább BugBear Akeem szerint, idézném: "mi van, ki vagy te, egy kib*szott Che Guevara?")
Szeretném hinni és tudni, hogy azok akik most fillérekért "kurválkodnak" lassan magukhoz térnek, és rájönnek, a keselyűknek nem szabad igent mondani, akkor sem ha az adott illető vagy cég sok pénzt ígér, például egy portálcsoportnak. Vagy csak nagyon komoly feltételekkel, .mert kétszer ugyanabba a sz*rba belelépni az nagyon nagyon nevetséges.
Azt gondolják némelyek, hogy az ezekben az oldalakban rejlő üzleti potenciál csak akkor kamatoztatható, ha agresszív és kőkemény marketinget hirdetnek.
De ez itt, ebben a kis sártengerben nem életképes, csak ideig óráig. Nem szeretnék mostani példával élni, hát élek egy olyannal aminben benne is voltam.

Amikor a PGCC "kinyilatkoztatta" a Steam netcafés megoldásait, és legalizlását, az emberek nagy része nem azon háborodott fel, hogy fizetni kell a steamért, hanem azon, hogy ezt hogyan tálalták a közösség felé. Azonnal a kis kávézók mellé álltak, és bizony a PGCC renoméja hatalmasat csúszott lefelé, magyarázatra késztetve az ott dolgozókat. Kivéve talán bugBeart aki mindig az aktuális cégéhez lojális...
Pedig mit is ajánlott akkor a PGCC, több mint hatvan játékot a steamon legálisan, fillérekért, ráadásul korrekt megállapodással a háta mögött.

Éppen egy éve a WCG-n Tortura kislabdákat osztogatva próbált bevágódni, óvatosságra intettem Bazsót is és mindenkit aki vele kapcsolatba került. Nem is tévedtem, ennek az úrnak a hathatós működésének a végeredménye lett hogy az e-sport média mo-i képviselői szinte szóba sem állnak egymással, a játékosok pedig továbbra is csak fújni köpködni hajlandóak.
És most újabb szakadás készül. Újabb ostoba titkos kis kapcsolatok, végeláthatalan érdekek összefűződése. WCG EA OBINET TOTALGAMING IDG....stb...stb..vajon hol a vége?????
Ezeken az oldalakon az újságírók nagy része örömből, egyfajta szerelemből ír. Ezt első kézből tudom. De ha egy utolsó senkiként fogják ezeket az embereket is kezelni előbb utóbb másik oldalt vagy végleges visszavonulást választanak. Pedig ha valakivel, jó újságírokkal el lehet adni egy oldalt, agresszív marketinggel csak ideig óráig.
Egy újabb keselyű lépett be a képbe, és ennek, mi, akik ezeket az oldalakat olvassák, csak vesztesei lehetünk.

Oh majd el feljtettem, el szeretnék oszlatni egy tévhitet. NEM, AZ NEM HÍR HA AZ INDEXEN MEGRENDELÉSRE VAGY HAVERSÁGBÓL JELENIK MEG CIKK AZ E-SPORTRÓL!!! AZZAL KITÖRÖLHETJÜK ÁM!!!!!!!!!!
Ettől még büszke vagyok a csapatomra ;)

folyt köv....

3 Response to "504."

JaB-En Says:

Te hugi, nem jössz be holnap level up-ba? Kitálalhatnál... ebből ugyanis egy szót nem értettem. Pedig a nyakamat merném tenni rá, hogy érdekes, és fontos is!

Névtelen Says:

Tetszik a kép, beszédes.
Pont pár napja láttam:
http://www.myconfinedspace.com/2008/08/29/reservoir-dogs-vector/

Kíváncsi vagyok a sorozatra, írjál.
p.s.: le a fizetett index-es cikkek tömkelegével, de hát az mát csak üzlet, mindazonáltal…

Bejja Says:

brada nem.:) de ezt a választ tudtad.:)

Maccs: ha nem baj a képet lecseréltem, mert nagyon tetszik!!! :)