274.

Bejegyezte: Bejja , 2007. november 2., péntek 19:43

Családvurt egész nap. Azt hiszem nincs még egy olyan familia akik 4 fokban állnak neki sütögetni a kertben. Sajnos nem sikerültek túl jól a képek, de azért az látszik hogy mindenki vastagon beöltözött. 10/10

Holnap rpg tali, mass bemutató...izgi. Balázs is jön. Később PezaAnee medvebarlang nézés.
Vasárnap pedig új lakónk érkezik. De erről majd ha itt lesz!

















5 Response to "274."

Cinkapanka . . . Says:

Ki az új lakó? Kiváncsi vok! :)

Laura Says:

Jujj..legközelebb nem hagyom ki :)

Névtelen Says:

Hallod, jól elbújtál a Mass Effect bemutató alatt:-P

woof

Névtelen Says:

szia,

Sajna én sem láttalak Mass Effecten, francos félkör teremben a vásznat bámulva lemaradtam az ismerősök rohamáról.

Igaz, akivel többször összefutottam , annak volt, hogy háromszor is köszöntem, kezet ráztam:-S

Bert

Bejja Says:

És Norbertről is lemaradtam:/ Kérem ne piszkálják a lelkem, nekem sem öröm az önök hiánya! :)