286.

Bejegyezte: Bejja , 2007. november 18., vasárnap 20:18


HELP ME!!

Keresem, és akarom, bármilyen formátumban, Horgas Béla: Egy éj a holdon is túl c. mesejátékát!!! Már írtam a mikulásnak is, hogy soha többé semmit nem kell küldenie, ha ezt megszerzi nekem! Még nem válaszolt.

Brühühhüüüü Na'Congxypant-akarok, Cöxpont cukrázdát, BollBollanyót, Piktor Lajost, Holdkifli kisasszonyt....és a többieket. Mert Na'Congxypanban hull a hó!

4 Response to "286."

Névtelen Says:

Nekem megvan mp3 formátumban, szívesen adom, jelezz a boribaba@freemail.hu címemre

Névtelen Says:

Engem is érdekelne a mesejáték, már régóta keresgélek és itt végre rábukkanttam valamiféle nyomra, de sajnos a boribaba@freemail.hu e-mail cím már nem él, ezért szeretném Tőled elkérni a mesejátékot, ha megvan még. Kérlek, jelezz vissza a vianne.rocher84@gmail.com címemre.

Névtelen Says:

Engem is nagyon érdekelne a mesejáték. Szeretném, ha a gyerekeim is hallhatnák!
Én is szeretném elkérni a mesejátékot, ha megvan még.Kérlek, írj a jacaranda67@gmail.com címre.
Köszi

Szacsa Says:

Engem is nagyon érdekelne a mesejáték. Kérem akinek megvan, vagy tud egy linket hozzá, küldje el! Köszönöm! szacsmo@gmail.com