292.

Bejegyezte: Bejja , 2007. november 30., péntek 20:28

Van az úgy, hogy elfogult vagyok, és van az úgy hogy megkritizálom azt is aki szívemnek közeli. Most viszont nem tudok mást írni, csak mint a múltkor, szeretem Jud képeit. És jó lenne ha a tehetségét észrevennék a könyvkiadók is. Megmutattam egy pár környezetemben élőnek a Hanna által írt Ólomerdő könyvborítóját, de Jud mindenkinél befutó az eredetivel szemben!
*súg* és Én is imádom!!!

csak a betűtípus...de az nem fontos!

Itt az eredeti:

4 Response to "292."

Névtelen Says:

hű, nagyon örülök, hogy tetszik a kép, báááár nem az a tipikus "borító", woof szerint - és ezzel egyetértek - talán túlságosan is "mesekönyv" hangulatú, pedig _annyira_ nem mese az Ólomerdő.

amikor elkezdtem rajzolni, úgy voltam vele, "alternatív borítót" készítek, van egyébként több is a könyvhöz; de nem vagyok benne biztos, hogy a végeredmény tényleg borítóra való volna. (amellett, hogy a "központban az alakok" jellegű fantasy könyvborítók alapvetően nekem sem tetszenek)

"tipó": áh, painterben végignéztem, milyen béna betűtípusok vannak, és végül ez volt az, amivel szemben a legkevesebb ellenérzésem támadt :D

Jud

A béke nagykövete Says:

Tényleg nem a tipikus könyvborító, de nekem azért tetszik:) Szépen mostmár kezdj el rendes programot használni ne paintert:) :puszi:

Névtelen Says:

szijja,

Háááát, szerintem az eredeti borító ütősebb, az alternatív tényleg kicsit mesésebb, és az nem igaz arra könyvre:-p

Névtelen Says:

a paintert jobban kiismertem, akarom mondani egyes részeit, és a photoshopnak is egyes részeit. úgyhogy kombinálom a kettőt:D

Jud