361.

Bejegyezte: Bejja , 2008. április 2., szerda 8:50

Amonnak köszönhetően kua jó pólóm lesz.

Ha már póló akkor OBi. OBi szubjektív.
Április 25-27 Bologna. Lanra megyünk a kis csapatunkkal.

Ha valaki nem tudná (előre is elnézést anee peza millah és mindenki aki tudja miről van szó), "megnyertem" az OBi (Old Boy Incorporated) gárdájának menedzselését, Balázsom és Pigi mellett. (Hirtelen ötlet volt, de nem bántam meg, azt hiszem)
Eddig nem nagyon beszéltem róla, mert annyi kavarodás volt, és van is hogy nem óhajtottam a blogomban ezzel senkit sem fárasztani. De most kiírnám magamból.
Szóval az egész ott kezdődött hogy Balázsnap és BugBeaR szülinap alkalmából összehívtuk a fiúkat egy kis sörözésre. Kiváncsi voltam mi van velük, mert nem sok jót hallottam az utóbbi időben. Raul kivételével(ugye ő világvégén lakik) mindenki eljött. Szó esett sok mindenről, pl. arról miért nem egyesület még az OBi, hiszen ez rengeteg lehetőséget rejt magában. Bugom meg akart győzni arról hogy semmi értelme és mennyivel jobb lenne nekünk is ha megvárnánk, hogy Ő és Gsan összehozzon egy szövetséget, ami alá befér az OBi is. Nem értettem, mert semmi hátránya nincs abból egy szövetségnek ha alá bemegy egy egyesület is. Na mind1, Ricsivel Pigivel, és persze Balázzsal addig rágtuk a dolgot, míg úgy döntöttünk kb 2 nap alatt, hogy éremes lenne mégiscsak belevágni. És hogy én miért?? Mert jó helyen vagyok jó időben jó kapcsolatokkal, és tegyük hozzá egy 34 éves nőt komolyabban vesznek bármely cégnél mint 5 alig 21 éves átlagkorú fiút. És úgy néz ki ez valóban így van. Első lépésnek a srácok leszervezték az OBi kupát, amihez gyorsan szereztem néhány szponzort. A fiúk is felpörögtek, de ahogy az lenni szokott elkezdődtek a bajok is...vagy csak folytatódtak és én belecsöppentem. Több összetevője van a problémáinknak, az egyik sajnos az én imádott Bug-om, aki személyes támadásnak vélte, hogy én éppen most állok neki az OBinak, ami szerinte egy dög, amit nem lehet eladni. Amig csak a véleménye más mint az enyém addig nem is jelent gondot, csak hogy mint tudjuk (ill aki tudja) a csapat irányítója Resist aka peti 5 éppen az ő kisöccse, és Bugi erősen befolyásoló tényező eme 16 éves entitás életében. Szóval első körben jött a hír, hogy márpedig Resist el fog menni és visz legalább két embert. Tisztáztuk ez nem így van majd ezután újra ugyanez a hír Bug szájából, kiemelném az után hogy ventrin megbeszélték a srácok , hogy akkor gyerünk egyesület és játék...Nos, ez egy kicsit megviselt, de ha tudom mi jön még hát nevetve állok ez elé a kis hülyeség elé.
Na de lépjünk tovább.
Elkészültek az egyesületi papírok, mivel 10 fő kellett az alapításhoz, felkértük tagnak Padre-t, Samut és Izát is. Szívem mélyén én Bugot is kértem volna, de sztem a fiúk sosem mentek volna bele, és sztem Bugikám sem. Valamiért sértettnek érzem...talán mert 2 év alatt sem jutottak el idáig.
Szóval a kislányom 15. születésnapján február 22-én megalakult az Öregfiúk Elektronikus Sport Egyesülete. Pezus és Anee is felajánlotta a segítségét ez úton is hála nekik...tehát öröm és bódógság.
De nem sokáig....
Szinte napi szinten nyaggatom a szponzorokat, mindezt a munkám és a gyerekek mellett, úgy hogy Balázsra is jusson időm, és persze a barátaimra is. Próbálok a fiúkkal is beszélni, mert bármilyen vicces is lehet ez kivülálló szemmel, nekem fontosak, mind egytől egyig. Szóval belefeccölöm az energiát, és pörgök ezerrel, amikor is egy újabb fricska. Munka ügyben találkozom Buggal,(aki most Ea-nál van) és közli, hogy márpedig az öccse le fog lépni, ha nem most akkor majd 3 hónap múlva...bla bla bla...
Persze bepánikoltam, nem azért mert nem lehetne pótolni Resistet, hanem mert Ő is a csapat tagja, és ez nem azt jelenti nálam hogy úgyis lesz helyette más, hanem hogy Ő OBi Res1st és nincs másik OBi res1st. Nem szeretnék helyette mást! Tehát újabb közgyűlés szervezése, ami nem ment egykönnyen, merthogy Stawi apukája szülinapján, és ha Stawi nem jön akkor Raul sem, és ha mégis hazaérne akkor Resist megy pókerezni...stb stb. Nos újabb arceldobás. Telefonok mindenkinek. És megérkezik az első kellemes csalódás Beny személyében. Beny a csapat macija. Morgós káromkodós ölelnivaló medve, a szíve a helyén és csak hálás tudok neki lenni azért amiért egyszerűen közölte, hogy nem megy pókerezni, mert OBi tali van. És lőn csoda mindenki megérkezett.
Pigivel, Balázzsal készültünk, összeírtuk a lehetőségeket, a problémákat, hogy érezzzék tudják, fontosak nekünk, és figyelünk rájuk. Persze első körben Resistet kérdeztük meg, hogy most akkor mi a f*sz van. Apró vita után tisztáztunk mindent, Balázs és Pigu lebeszélték a fiúkkal a játékos-gyakorlás-anyagi részt is. Újra szép az élet hajrá....
Megint nem sokáig.
Rikkáj szarik a játékra, és minden másra, jött a hír.
:( Azt hiszem ez fájt a legjobban, mert Ő és Pigu az akiben megbíznék tüzön vizen át. (ez azóta megoldódott Ricsi magához tért.)
De hogy ne maradjunk negatívum nélkül egy csúnya vereség is becsúszott. Éppen intéztem némi szponzort,( aki most még nem pénzzel de egyéb mód támogatja őket, és jótündérkét játszik három kívánsággal) amikor egy cuki 16:02-es vereséget könyvelhettek el a fiúk. És persze mindenki jött hogy a másik így, a harmadik úgy...egymás háta mögött. Írtam hát egy levelet...nem lecseszőt csak kicsit szomorút, megoldást keresőt. Padre-n és Pigin kívül senki sem reagálta le...néma csend.
Eltelt pár nap és a következő megjegyzés érkezett Res1stől:"ha el akarnak kísérni Bolognába, akkor fizessék ki, miért mi fizessük az Ő útjukat, ha nem is játszanak"
Na azt kell hogy mondjam itt elsírtam magam. Éjszakákon át gondolkozom, hogy lehetne jobb, hogyan lehetne könnyebbé tenni az útjukat, a játékukat és az hogy nem írják ki a nevem a managment-be az egy dolog, hogy nem hánynak oda egy köszönömöt, nos az is egy dolog. De ez szíven ütött...és sztem Balázst is.
És ekkor megen jött Beny! Nem mondott semmi extrát, csak hogy igazam van, és megbeszéltek mindent. Nekem ez többet jelentett mintha hálálkodtak volna. Hiszen azt tették amit kértem tőlük.
Ezidőtájt összehoztunk egy találkozót Dud-al, (OBinet) aki megkeresett minket hogy beszállnának az egyesületbe. Meg persze, hogy milyen jó így könnyebben el tudnak majd szponzori pénzt számolni.De lenne egy kérése, fogadjuk be a CoD4-es csapatot is. A kezdeti ellenérzéseimet félretéve bevállaltuk a codosokat.
Persze az OBinet megtámogatta az utazásunkat is mintegy letéve a voksukat az egyesület mellett.
És most ott tartunk hogy várjuk a papírjainkat, az utazást...és próbáljuk összetartani a fiúkat.
Néha megkérdezem akarom én ezt??? És jön a pici hang hogy nem. Aztán egy nagyobb pici hang azt mondja dehogynem, mert szereted őket, annak ellenére hogy néha megfojtanád egytől egyig mindet, akár csak BugBeaR-t!!

3 Response to "361."

Pippep Says:

igazából legbelül most picit elszomorodtam =/

Bejja Says:

a bohócok vidámak:) Ezt te tudhatnád a legjobban mint a bohóccipőklán alapítótagja:)

Pippep Says:

http://www.cheryllavender.com/The%20Sad%20Clown.jpg

Nyiff... :-)