383.

Bejegyezte: Bejja , 2008. április 30., szerda 18:18

Azt hiszem kicsit elmaradtam a jelentésekkel. Utólag is nagy nagy elnézés mindenkinek. Még vár rám egy kiengesztelés Ritám felé is, bár rajtam kivülálló okok miatt de megbántottam. Ezeket félretéve akkor csapjunk bele a lecsóba. Ami a legtöbbeket érdekelhet, bár már biztosan mindenki tudja, hogy az OBi veretlenül hozta el az első díjat. Iszonyatosan büszke vagyok a "fiaimra", bár tudom nem ez a legnagyobb megpróbáltatás ami elé még kerülni fognak. Mondjuk a felsőági döntőben tuti megőszült a maradék nem fehér hajszálam is.
Az egész út legnagyobb meglepetése Stawros... Eddig nem értettem emberek miért rajonganak érte. Mostmár értem. Ő és a TERIK mindent visznek. Csak megköszönni tudom neki azt hogy az OBi tagja. De nem csak neki, hanem mindenkinek!!! Ottaniaknak és itthonmaradottaknak.

A lényeg, mindent egybeszámítva csodálatosan jó volt! Éljenek az orron át egyben kiguruló borsószemek, a pizza, spongyabob olaszul, a pékkifli, és még sorolhatnám. Jah és a Tubi tojások.


Lépjünk tovább. GTA4 party. Csak egy képet prezentálnék.


3 Response to "383."

Cinkapanka . . . Says:

Gratula!
És imádom ezt a képet!!! ( Nem a két bögyösre gondolok. )

Bejja Says:

Bugit Imádod?:) Örülni fog :D :D :D na jó értem értem:) és nagyon köszi