370.

Bejegyezte: Bejja , 2008. április 12., szombat 20:03


Barna a hajam szőke tincsekkel, barna a bőröm néhány hely kivételével. Jud! Megkaptam a leveledet, egyenlőre esélytelen, de ha lesz SC2 ami már nem sok idő, akkor legalább játszhatok egy lánnyal.

Meséltem már, hogy nem megyek UBIDAYS-re? Jah azt sem, hogy megyek?? Akkor elmesélem gyorsan.

A UBIDAYS a Ubisoft éves happeningje. Játékokat mutatnak be 23 ország újságíróinak és az ezekben az országokban működő partnereknek. Idén a következő felállásban mentünk volna. Első körben:
-Martina (mint a cég marketingese)
-Stöki (mint a pcguru és az index sztárriportere :) )
-a Gamestartól egy fickó
-és Bejja (az ogi.hu és az Amextec kéviseletében)

Első körben kidobták a csapatból Martinát, és helyette a "beszerzési vezető hölgy"-et tették listára.
Nehezen de beletörödtünk, nem a ténnyel volt probléma, hanem ahogyan ezt közölték.
Lassan megjöttek a meghívók, a regisztrációs iratok, a szállásról minden infó, arról mit is fogunk csinálni Párizsban (ahol még soha nem jártam) a Ubisoft szervezésében (ahol a kedvenc nyulaimat kitalálták). Hiba volt. Éppen egy hete a repjegyek megrendelésének jóváhagyásakor kedves tulajdonosunk közölte a "beszerzési vezető hölgy"-el hogy Én nem mehetek, mert Ő akar menni. Miközben ennek az útnak a lényege, és a Ubisoft kifejezett kérése az, hogy a cégtől max. egy ember vegyen részt a rendezvényen.
Talán nem lett volna rossz, ha az ogi első kézből írhat erről az eseményről, ha kiépíthettem volna valamiféle kapcsolatot, ami nem telefonokra és emailokra szorítkozik. A "beszerzési vezető hölgy" már eleget utazott szerintem, és megfelelő ismeretséget szerzett ahhoz hogy munkáját kiválóan végezze, ezért aztán nem értem, miért is nem mehetünk Martinával egy kifejezetten marketing és pr beállítottságú rendezvényre. (Miközben ezeket a sorokat írom, ugyanez a két ember Athénban "építi" a kapcsolatokat az Activision cég éves MARKETINGES partiján, és egy olyan ember vesz részt az új játék bemutatóján aki a konzolos játékokhoz cd kulcsot akar kérni)
Persze, a tulaj dönt, és elfogadom ezt a döntést, ha nem is értek vele egyet. Nem megyek be lázadni, üvölteni számonkérni. Nem mesélem el neki hogy a "beszerzési vezető hölgy" elfelejtett rákérdezni a Ubisoftnál, hogy vajon beérkezik-e időben 2000 db játék, és a megjelenés napján kapható lesz-e, nem mesélem el, hogy 10 ember végzi a "beszerzési vezető hölgy" munkáját. Azt sem, hogy a főnökúrnak illet volna odajönni hozzám, és elmondani a helyzetet. Mert ennek az apró ténynek a közlése nem a "beszerzési vezető hölgy" dolga. Sorolhatnám tovább még a "beszerzési vezető hölgy" előnyeit, de inkább nem bosszantom magam.

A UBIDAYS helyszíne


És most már jól kimorogtam magam. Vár BOLOGNA! Ez is szép nem????



Ha a fiúk megnyerik, vagy legalább másodikak lesznek, akkor pedig Dánia!!! És van egy meghívásunk Hollandiába is. Párizsba meg elmegyek a szerelmemmel.

1 Response to "370."

Cinkapanka . . . Says:

Párizs! Hmm . . . azt hiszem nekem csak örök álom marad.
Nem kis szinten voltak genyák a kedves beszerzési hölgy és a pasi. Lehet, h gonosz vagyok, de nincs köztük vmi?