ahogy reggel kinéztem/érztem magam

Bejegyezte: Bejja , 2013. február 26., kedd 20:38

Ma
09:41
Én:jó reggelt.

09:43
M:reggelit

09:43
Én:hozhatsz

09:43
M:nemmtudok

09:44
Én:tudom, de jó ötletnek tűnt
most képzeld csak el, csöngetsz kimegyek ott állsz az ajtóban a kedvenc miniszendvicseimet rejtő dobozzal, valamint két kávéspohárral *.*
...még meg is kínálnálak

09:54
M: :D

09:56
Én:az a baj csak,hogy ez ugye reggeli lenne, na most én reggel nagyon IJESZTŐ vagyok, kb. mint egy panda...mármint egy nagyon csúnya panda. Szóval a szitu valahogy úgy változna, hogy csöngetsz jön egy nőnek látszó lény, kinyitja a kaput és meg a neveden is szólít, igazan nem érted, így megkérdezed tőlem, HOL VAN BEJJA?

09:58
M:te nagyon pörögsz ma reggel

10:01
Én: Kérlek ne ess túlzásokba, fekszem az ágyamban egy RÓZSASZÍN törölközővel borogatom a jobb oldalam! Igazan szép látvány vagyok. Eltekintve attól az apró ici pici lényegtelen momentumtól hogy leginkább ciánkapszula/ak47/vontatókötél hiányzik a boldogságomhoz.

0 Response to "ahogy reggel kinéztem/érztem magam"