éjszakai menet

Bejegyezte: Bejja , 2013. február 10., vasárnap 14:37

Drága Moltiek új lakásban folytatják barátaival a "fura de mi együtt lakunk" életüket. Ezért aztán ezt meg kellett ünnepelni természetesen. Tegnap gondoltam éjfélig ott leszek, azután hazajövök, de jólesett ott maradni. Találkoztam régi ismerősökkel akiket nagyon szeretek, és Ők a régi Teamwork, mostani MyRevenge:D Hat persze korban kilógtam a sorból ami egyébként addig nem tűnt fel senkinek, míg a másik, ugyancsak szülő résztvevő nem kezdett el mesélni a babájukról. Hát én is meséltem a babáimról:D 

Az est kérdése: "ha most 40 éves vagy, hogy néztél ki 29 évesen? Mint egy 9 éves?" :D:D:D 

Moltika fejlesztette a már amúgy sem kis zenei palettámat, kissé alkoholos befolyásoltság alatt. De ez is igen jólesett. NEM ISZOM TÖBB METAXAT! Mert sz*r:) és akkor zene estéről  
 és egy másik reggelről:

0 Response to "éjszakai menet"