szívecske nap

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2013. február 14., csütörtök 18:14


na akkor fussunk neki, mert úgy látszik elértük az utálom a Valentin-napot hullámhegy tetejét. Bár ha ez így megy tovább utálom a karácsonyt, a nőnapot és a húsvétot után lassan beáll a sorba az utálom az anyák-napját is. DE ÉN SZERETEM!
Ha én nem terhelek senkit azzal hogy szívecskékkel hajigálom tele pl a facebook üzenőfalat, akkor megkérném bölcs barátaimat/ismerőseimet mellőzzék a fikázós antivalentin-napi bejegyzéseiket. Nekem, igazán lenne okom rosszul érezni magam ma, nekem igazán hiányzik a mai napon egy szál virág egy csoki vagy egy csók, és nem csak ma, de minden nap. Mégsem gyűlölködöm  és nem dobálom a félbölcsességeket a szerelem mindennapjairól, és főleg nem az anyagiakról. Egy ünnepet mi aljasítunk le vagy emelünk fel, magától az a nap semmi, csak egy nap a sok közül.Én is szeretek minden nap, ébren és álmodva is.

Mókásnak találtam az alábbi képet de mégis, szerintem az ünnep fontos, ahogy azt a karácsonnyal kapcsolatban is elmondtam, nem csak a készülődés izgalma de az egy pillanatnyi megállás, az a egy  perc csak arra koncentrálva, hogy szeretünk, és szeretve vagyunk nagyon fontos.



A legbutább kijelentés véleményem szerint az a "ha majd Amerikában ünneplik a busójárást" kezdetű mondat. A világ csak térképen észlelhető határait könnyedén lépjük át, teszünk magunkévá divatot, ünnepeket, ezzel is kilépve a mindennapokból. Lehet ha az angolszász országokban rájönnek milyen jó buli a busójárás akkor lesz. Halkan megsúgom, hogy télűző hagyomány szinte mindenhol létezik. 
Nos ennyit a morgásról:) Itt az ajtódíszem februárra. Boldog Valentin-napot Mindenkinek!


4 Response to "szívecske nap"

gyerekember Says:

...ráadásul a mohácsi busójárást a délszlávok hozták be, szóval egy behozott ünnep ellen egy másik behozott ünnepet felhozni ellenérvnek önmagában is szórakoztató.

A béke nagykövete Says:

Oh hat koszonom, ezt nem is tudtam:)

Cinkapanka . . . Says:

Szeretem a karácsonyt! És a Valentín napot is kedvelem. Magunkra szabjuk és kész. :)

Utálom mikor gyűlölködnek egy ünnep miatt, hogy jaj nem csak azon az egy napon szeretem. És? Miért ne lehetne ezt is megünnepelni, kicist különlegesebbé tenni.

A béke nagykövete Says:

Cinokam tokeletesen egyetertunk:) :*