433.

Bejegyezte: Bejja , 2008. július 4., péntek 9:12

Már megint csak úgy történnek a dolgok, a logika minden szabályát melllőzve. Szépen sorban.

1. a Dániai út megkérdőjeleződött számomra. Igazából amennyire odavágytam, most úgy nem vágyom. Nem úgy mint Csigu diplomaosztójára. Oda mindenképpen el akarok menni. Tehát valószínűleg 25-én Gyöngyösön teszem a tiszteletemet.

2. az új munkám pedig éppen olyan amire vágytam. Semmi extra kihívás. DE nem extráktól mentes. Ezek pedig a két "új" kolleganőmben öltenek testet. Az új azért van idézőjelben, mert mindkettőjüket (elöször le akartam írni pontosan mióta ismerem, de rájöttem, hogy ez minimum 15 év), tehát csak azt írom millió és millió éve ismerem.

3. múlt vasárnap elköltözött Timos. Ez azonban egyenlőre olyannyira vegyes érzelmeket ébreszt bennem, még mindig hogy nem nagyon akarok róla semmit sem írni. Talán annyit hogy a kisszobát megcsináltuk a lányoknak. Imhol néhány kép.



4. az OBi meg halad az útján, csak sok a kátyú...
5. már megint nem emlékszem a többire. Majd ha eszembejut írok...

2 Response to "433."

Cinkapanka . . . Says:

Megyünk együtt 25-én?