434.

Bejegyezte: Bejja , 2008. július 5., szombat 11:15

Isten látja lelkem szeretem az állatokat. Hangyát is csak akkor irtok ha már annyi van, hogy zavar a látvány, pl egy egy darab aki áthalad a szobaszőnyegen a testméretéhez képest hatalmas morzsát cipelve, inkább tiszteletemet nyeri el, mint utálatomat, vagy undoromat.

Tavaly kezdődött. Elöször azt hittem szúnyog van a lakásban. Egész éjjel, néha napközben is hallatszott az a zümmögés ami az eddig hallotakra nem emlékeztett. Aztán feltűnt, hogy jön egy darázsderekú valami az ablakon át, majd eltűnik, majd újra előkerül. Aztán egy reggel nem bírtam tovább Melcsivel vadászatra indultunk, és a könyvespolcunk több fokán, néhány könyv tetején szürke kis gumókat találtunk.

Rettegek a darazsaktól ezért aztán azonnal kitakarítottuk az egész könyvespolcot. Este már nem találta a kis gumóit az a dög. De nem adta fel, újabb és újabb fészkeket rakott a szoba hihetetlen pontjain, pl az ablakra, és az árnyékot adó bambuszrolóra is.
Kegyetlen precizízitással irtottam őket, a legkomolyabb fegyverrel, clean-el :)

Aztán jött az ősz, eltűntek. De idén újra hallottuk a zümmögő hangot, de már Timó szobájából, éppen elköltözött mire szólni akartam neki, hogy a polcon valszeg vendége van, és be is óhajt költözni örökre a családjával. Mivel kitakarított mindent, ott sem maradt helye a kis dögöknek, akik nem is olyan kicsik, kb. 2-2, 5 cm minimum.
Kezdetem örülni, de aztán fürdés közben megint megjelenztek, a fürdőszobát fénnyel ellátó ablakban, zajosan zümmögve. Követtem minden lépésüket...ööö szárnycsapásukat, elöször a kabátok közt mászkált az egyik, majd egy apró lyukban az ablak fölött megleltem őket. Valahogy nem akaródzott kicsinálni egy újabb családot. Békén hagytam őket.
De ma reggel újra hallottam a zajt, és máshonnan mint az ablak pereme. Konkrétan a szennyestartó táskából jött, de mintha erősítőre kötötték volna a hangot. Hát figyeltem, és az egyik hajlatból végülis kibújt az egyik dög. A kedvenc fegyveremet magamhoz véve, mintegy védelem gyanánt, mindent bedobáltam a mosógépbe táskástól...

Most itt tart a csata...
Azt hiszem menniük kell az ablakrésből is! Többé nincs kegyelem. És íme a fészekkezdemény. Utánanéztem és valószínüsíthető, hogy kürtősdarázsról van szó.


Megpróbálom lefényképezni az "anyukát" is.

0 Response to "434."