518.

Bejegyezte: Bejja , 2008. október 2., csütörtök 12:16

"jaj főnök, ez rosszabb mintha nem lépsz szintet a world of warcraftban" (Timothy McGee NCIS)

Igen igen..újabb e-sportos mondanivaló, kiköhögni való, kihányni való....stb stb.
A probléma továbbra sem változott.
Vannak akik sok pénzt akarnak keresni, kis munkával, nagyon gyorsan, mindegy hogyan. Vannak akik sok pénzt akarnak keresni de rááldozzák az időt a tudást, és vannak akiket nem mozgat a pénz mégis rááldozzák az időt a tudást a mo-i e-sport előrelépéséért.
Újabb közhely halom ugye???
Újabb semmitmondó érvek és ellenérvek.

Szúrjuk ki a szemüket apróságokkal, mert annak is örül a marha. Csináljunk úgy mintha fenomenálisan nagy dolgot vinnénk véghez. Csodáljanak és imádjanak érte.
Aki tegnap barát az ma csak zavaró körülmény.
Újabb közhely.

Milyen elegem lett egy perc alatt mindebből.
Kissé érthetetlen monológomért elnézést.

És akkor jó tanács az OBi élő példájával hogyan ne csináljunk dolgokat, ha a csapatunknak megfelelő marketinget szeretnénk kiépíteni.

a résztvevők:
1. Én magam
2. Egy nagy sportszergyártó cég
3. Bugbear
4. a mo-i e-sport vezető oldalcsoportja

4-es számú tag oldalain megjelenik a következő hír.:http://totalcs.hu/hirek/2008-10-01_oktober_19_hivatalos_bejelentes
1. számú nem annyira nagy örömmel de felhívja a 2.számút hogy hát lesz ez az izé amire de jó lenne ha már nagy sportszergyártó cég holmijában mehetnénk. Mert hogy mekkora öröm már egy sport napon részt venni.
2. számú nagy örömmel fogadja a hírt, de az idő rövidsége miatt nemet kénytelen mondani.
1. számú elkeseredik, de mivel kíváncsi alkat és tudja 3. számú ott dolgozik amely cég biztosan részt vesz eme eseményen, és 3. számú mint tudjuk fontos része ezeknek az akcióknak, hát rákérdez.
3. számú válasza igen meghökkentő. "már régóta tudok róla, de nem a lan-os részéről, arról szinte semmit" Nos 1. számú kissé ingerült lesz, mert a szinte semmi is elég lett volna némi marketing büdzsé növelésére.
És ha nem is invite csapat az OBi egy nap eltöltése egy ilyen helyen elég kellemes és brand építő.

Kedves csapat managerek! Így ne működjetek. Az info áramlás a legfontosabb tényező. köszi a figyelmet.

0 Response to "518."