538.update

Bejegyezte: Bejja , 2008. október 29., szerda 19:38

TALÁLKOZTAM KULIVAL!!!!! 2<3

Nagyon sok minden történt. Gameshow remek hangulatban, kellemes képekkel és botrányos felhanggal. Nem a rendezvénynek, hanem kis csapatunknak. Nem óhajtok róla bővebben írni mert belefáradtam. Február óta ez a harmadik ilyen hangvételű dolog és mindannyiszor ugyanazok a problémák.Dec. 13-15 Szlovákia LAN.

Eladtuk az elitet.
Kaptam anee-től annyi mindent hogy itt hely sincs annyi amennyibe beleférne. És a modverseny a résztvevőkkel együtt 10/10

kb ennyi. Dolgozom, túlélek.

Jó hír! Van lakás! Balázs beleszeretett, Én a kertjébe. Lesz helye a növényeimnek. Balázs GS hírező lett. Büszke vagyok rá. A munkájára, azt amit csinál amennyit hajt, a csapatért értem, a családért. Minden pillanatban igazolja létezésem ésszerűségét cselekedeteim fontosságát.

Remélem a héten megkapunk minden pénzünket. Sok adósság ki kell fizetni. Pezusnak Timonak hála a türelméért.

Képek a gameshow-ról itt

0 Response to "538.update"