522.

Bejegyezte: Bejja , 2008. október 5., vasárnap 15:07

Ma majdnem kiraboltak az Astoria aluljárójában reggel fél nyolckor munkába menet. Az egyik fickó a táskám rángatta, a másik engem. Ráb*sztak, mert magamat is megdöbentettem azzal, hogy nem megijedtem, hanem valami olyan féktelen düh öntötte el az agyam, ordítottam mint az állat, de szinte nem is a saját hangomon. Aztán telefonon bepötyög a rendőrség száma. Mire a második gombot lenyomtam az egyik kannibál már a Dohány utcánál járt. Ami nagyon felbosszantott, az két pasi aki ezt halál nyugodtan végignézte. Na amikor lehiggadtam kaptak azok is.
És hogy teljes legyen a reggel a Liget térnél a hajléktalanok közt volt némi hajcihő...éééééééés igen éppen előttem bírta combonszúrni a nőjét az egyik. A vita oka egy féldecis volt.
Két buszból kettőn volt hajléktalan, tehát kettőből két alkalommal kellett a hányingerrel küzdenem. Nem vagyok hajlandó ezért fizetni. A metrón legalább nincs ilyen...inkább a bunkó biztonságiak.De komolyan.
És hogy legyen vidámság is:

itt Stökink és Gyulánk!!



Ha végigtoltuk a Guitar Hero3-at a rockband jön. Sztem remek csapat lennénk Pezusékkal, de az is lehet erre bevennénk még néhány jelentkezőt.

4 Response to "522."

Viki Frey - you know, Brizsit ;) Says:

Büszke vagyok rád, hogy ilyen tökös csaj vagy! Nagyon örülök, hogy nem másképp végződött. :******

Névtelen Says:

Jesszus… Gázspray van nálad? Komolyan… !!!

BP lassan jobban hasonlít Bagdad-ra, vagy inkább Bashra-ra mint holmi Európai nagyvárosra…

Névtelen Says:

Az Astoriánál? Anyám. Legközelebb a Hilton előtt vagy nemtom... :S Nekem még hálisten nem volt ilyen, pedig arra járok én is mindennap, csak egy órával később, de előbb hittem volna, hogy otthonkörül, a nyolcban kell ilyesmitől tartanom... eszem megáll.

gyerekember Says:

A lélekjelenlétedhez gratu, Rock Band-be pedig jövök, a GH3-at és a GH:Aerosmith-t mediumon már végigtoltam - a Through Fire And Flames még csak easyn megy, a Kings And Queens megy mediumon, a Dream On már Hard-on is... :P PS2-őhöz saját gitárom is van.

Egyébként hmv.co.uk-ról olcsón megjön, én a GH3-at onnan rendeltem, 16e-ért házhozhozzák (ráadásul épp akciós volt, úgyhogy 10e-ért vettem, gitárostul...); akármit rendelsz, 2.50 font a postaköltség (viszont árunként, tehát 3 DVD-t 7.50-ért hoznak).