534.

Bejegyezte: Bejja , 2008. október 22., szerda 20:28

Ma Marc Anthony napot tartottam, és nehezen döntöttem el mit szeretek jobban a spanyol vagy angol verziókat, a gyors vagy lassú dallamokat inkább.
Így aztán az egész repertoárt végighallgattam, és vegyes érzelmek öntöttek el. A Si te vas-t hallgatva eszembe jutott ahogy Tibi végigtáncoltat a Dob utcai lakáson, a lányok pedig (alig 4 és 6 évesek) kacagnak a látványon. Az egyik jó, és emiatt ritka emlékem Tiborról.
A My baby You, az pedig Balázs mosolya, szerelme, ami Ő nekem. A No me ames,Tutta féle barátnős torkaszakadtából üvöltős romantikus Balaton felé autózó.
A remember me Chrissi nagy szerelmének vége, amikor minden dallamra elsírta magát. A dream at night-ot és I've got you,-t pedig csak jó hallgatni.
Ez nekem Marc Anthony. Persze hogy szeretem.

És a zenék sorban.

Si te vas



My Baby You



No Me Ames



Remember me



Dream at night



I've got you-t itt hallgathatod

0 Response to "534."