"Álmokat kergető vasárnap délelőtt"

Bejegyezte: Bejja , 2009. március 15., vasárnap 17:43

Esett...egész nap, nyomorult érzés volt bezárva az irodába, szerencsére Babám és Csiga tartotta bennem az életet. Utóbbival végignéztük, morogtuk, rajongtuk, könnyeztük a két hivatalos ünnepet. Megállapításra került, hogy gyönyörű a himnuszunk, és igenis hat a könnycsatornák működésére. Remélem ez másnál is így van...de ha nem az sem érdekel, mivel egy ember bizonyosan van az életemben aki ugyanígy érzi.

Intermezzo:
Telefon megcsörren, felveszem, beleszól a cég tulajdonosa, visszaköszönök, megkérdem miben segíthetek, érdeklődik hány hívás volt, kénytelen kelletlen közlöm vele, egy sem. Lefestem neki, hogy ünnepelnék...valami rendeleteket emleget a bekiabálók és transzparensek ellen...nem érti hogy ez engem nem érdekel. Elbúcsúzunk, nem jutott eszébe azt mondani, induljon és érezze jól magát, ma már úgysem lesz semmi...(és tényleg nem volt semmi)
intermezzo vége.

Fél ötig bírtam, aztán leléptem. Elég volt.
Hazafelé gyakoroltam a "mosolyogj a világra és akkor a világ is visszamosolyog rád" igazságát, félsikerrel.
Most meg csak ütöm a billentyűket, az agyam a holnapon és a jövőhéten jár, a szívem meg Balázsnál.
De legalább nincs luk már a pocakomban és a mellkasomon sem ül senki egy tonnával.
Tegnap azt hittem már itt a tavasz....
Nézzétek kis kibontott zöld pisztáciák vannak a fáinkon, már nem lehet hideg!!!

3 Response to ""Álmokat kergető vasárnap délelőtt""

MT Says:

"mosolyogj a világra és akkor a világ is visszamosolyog rád"
ez nem igaz,bár én reality junkie vagyok :D
amúgy nekem sajnos a március 15 nem más,mint a politikai csatározások tetőzése...

Bejja Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Esztimese Says:

Én is bőgök a himnuszon, de a soproni reklámján is bőgök :D