érthetően...

Bejegyezte: Bejja , 2009. március 9., hétfő 10:40


El kezdtem mesélni BB-nek hogy a PS3 az istenkirály, persze rögtön tudta a szakszavakat és az ár érték arányt, meg hogy mi tud meg mit nem ennyi pénzért. (nem megvettem kaptam)
Nem értette, hogy ez szerelem, aki egyszer psx-en játszott annak a ps3 maga a mennyország, ismerős tapintás, csodaszép látvány...aztán eszembe jutott egy hozzám illő hasonlat.

Én szeretem a táskákat, közel 400 darab áll rendelkezésemre,és ez a szám csak nő, hála a barátoknak, és a táskagyártóknak egyaránt.
Lehet egy táska zseniális, és szép, és lehetnek rejtett előnyei, funkciója, csodaszép mintája, bármilyen márkája, és lehet ezzel együtt nagyon olcsó is.
Na de egy Gucci-t nem azért veszünk meg mert előnyös árban, vagy praktikumban, hanem mert GUCCI!! Azért mert azt fogni egy életérzés, egy más dimenzió.
A PS3 nekem egy Gucci!

ennyi...érthető?

8 Response to "érthetően..."

Just a Nasi... Says:

na ne mááá ps3 álmok amik nekem nem fognak megvalosulni :( pedig jó lenne a Gran Turismo 5-ot végigtolni :'(

Hihi

Névtelen Says:

napnál világosabb...
khmmm...

Névtelen Says:

jáááátéééééééééééééééééééééééééééééékkk :P

gyerekember Says:

Igazából én sokat vacilláltam, hogy x360 vagy ps3. Nekem tényleg a pénztárca döntött, de csak a következő szempontok miatt:
- már nem gyártanak olyan ps3-at, ami játszik ps2-es játékokat, ergo a már meglevő ps2-m marad.
- az általam kedvelt játékokat (guitar hero, ...és... őőő... Guitar Hero... meg a LEGO sorozat) ps3-ra és xboxra egyaránt kiadják, ugyanannyiért.
- haver, akit sikerült szintén rábeszélni guitar hero-ra, x360-al rendelkezik, így vele tudok online játszani.

Ezek mellett már tényleg sokat számított, h 60e vagy 110e...

Bejja Says:

biztosan így van, nekem elitem volt, tudom milyen az xbox, és lesz is nemsokára, de a ps3 nem ezekről szól...tudod GUCCI!!

gyerekember Says:

Tudom... :D De ha éppen kell neked egy táska, amibe lehet rakni valamit, és megy az új ruhához, amit holnap akarsz felvenni, akkor megveszed a Guccit, ami nem megy a ruhához, vagy veszel egyet, ami megy hozzá, és majd veszel Guccit, ha épp ráér? :)

Bejja Says:

Veszek a Guccimhoz ruhát:D:D
De igazad van éppen ez történt...most jött hát örülök:) és FEAR2 ezerrel...akkor is ha állandóan meghalok:D