jó lenne már...

Bejegyezte: Bejja , 2009. március 4., szerda 17:12

...új Fringe részt nézni. Na de hol van az április, addig itt lesznek a régi részek az RTL-en Rejtély címmel. Könyörgöm ne baccák el a magyar hangot, és a fordítást se!



Lenne mást is írnom, csak nincs rá időm, éppen rendbe teszem az anyagiakat, lelkieket, agyiakat. Kérek szépen 2 hét türelmet, addig nem vagyok magam, nem vagyok beszámítható, nem tudok semmit sem.
Csak egy biztosat. Nagyon szeretem a Titkomat, és Ő nagyon szeret engem. És ha ez oké, én megváltom a világot! Majd meglátjátok.
Holnap 12:00 állás interjú, DRUKKOLNI nekem!!!!!

6 Response to "jó lenne már..."

Just a Nasi... Says:

Hajráá Hajráá majd gondolok rád összeszorított újakkal... Sok Sikert!
És kitartás <3! :)

Bejja Says:

lehetne ujjakkal?:) :*

Esztimese Says:

Hnap 12től csuriban lesznek az ujjak :D

Cinkapanka . . . Says:

Még a lábujjaim is neked szorítanak majd! :)

Névtelen Says:

Jó tudni, hogy ez a rejtély az a frindzs. :)

Drukk volt, mesélj, hogy ment? :)