orális szex, étterem, álmok és apró sztorik tegnapról

Bejegyezte: Bejja , 2009. március 28., szombat 16:28

Mammut 2, lift, földszint, beszállunk, lemegy a -2-re, ahol beszáll egy friss frizurás lány, csinosan, telefonnal a fülén, szőke és dögös. Ismerjük, de nekünk háttal áll nem vesz észre, liftben rajtunk kívül még négyen, így indulunk felfelé. Balázs fennhangon elkezdi szidni a haját, én csatlakozom. Kb. ilyeneket: "hogy lehet ilyen frizurával létezni, milyen ez a csaj, baszki hogy néz ki" és a többi...a lány, aki Mónika névre hallgat, gyilkos tekintettel megfordul, a liftben állókban megfagy a vér. Mónika ránk néz, megismer és elüvölti magát: "Sz*pjatok le!"
Én felröhögök, Balázs sír a nevetéstől, Mónika vörös mint állat, a liftben állók hímneműi vigyorognak rajtunk kívüli nőnemű orrát felhúzva szörnyülködik. Néhány perc nevetés, majd mond valamit, visszakézből közlöm vele "kapd be". A lift majd leszakad a röhögéstől. Ennyit az orális szexről.

A Szlovák étterem felső szintje annyira elviselhetetlenül füstös, hogy amikor kijöttünk onnan húsz percig köhögtem. Balázs dohányos és Ő sem bírta.

Vicces és szép álmom volt. Valamiért egy zsák szemetet cipeltem a 4-es villamoson. Nem volt hely ahova kidobjam, de végül találtam kukát a Szász Károly utcában.
Martina felhívott, hogy Adrikáék jelmezbált rendeznek (Ők ketten nem ismerik egymást) siettem haza, hogy felvegyek valami szépet, mert csak egy fehér nyári ruha volt rajtam, mezítlábasan szaladtam a Petrezselyem utcán végig, Balázs előttem kezében a lakáskulcs. Hátranézett és azt mondta, majd én segítek, felkapott a hátára, és úgy szaladt tovább. Aztán egyszer csak felemelkedett. Nem volt szupermen cucc rajta, szárnyai sem voltak, csak emelkedtünk a régi Bertrand étterem fölé. Gyönyörű volt és egyáltalán nem féltem, pedig nagyon magasan voltunk már. Olyan volt mintha a földön állnék. Hirtelen eszembe jutott, hogy sietünk és megkértem induljunk haza. Gyorsan ereszkedett le és jött az a hullámvasutas érzés, mikor a gyomrod a torkodba kerül. De nem lett baj, földet értünk teljes biztonsággal.
Akkor megláttam Noémit (exbarátnőm szexi szőke) ahogy egy rakat vásárolt holmival jön ki egy bevásárlóközpont kapuján. Nem akartam vele találkozni. Hazamentünk. Felébredtem.
Reggelre elmúlt Balázs repülőtudománya. De azért próbálkozunk...hátha egyszer a Petrezselyem utcában felemelkedünk:)

5 Response to "orális szex, étterem, álmok és apró sztorik tegnapról"

Kojiro Says:

Megmosolyogtattál. :)

Névtelen Says:

jót kacagtunk! :D:D:D

woof és Jud

Bejja Says:

woof jud:)

Baba te csak gyakorold a repülést ne pffögj:D:D:*

Öcsi Says:

http://forropillanatok.sokoldal.hu
Ez minden mással felér :D én már teszteltem ;)