dies Solis

Bejegyezte: Bejja , 2009. május 3., vasárnap 16:35

Kaptam Lalától szép virágot, Anyák Napjára. Melcsi még nem jött haza, de nem tartok attól hogy üres kézzel jönne, már csak azért sem mert apum ebédet küld vele.
Egész nap a céges marketing terven ücsörögtem, a jóleső takarítás és mosás helyett, aztán amikor már elviselhetetlenné fokozódott a fejfájás, úgy gondoltam egy finom ki alvás jót tesz majd. Tévedtem, most a mosott sz*r kategória érvényesül, bár a kedvem egészen jó.
Azt hittem két hónap alatt hozzászokom, hogy Balázs, habár többet van itthon, mint otthon (ez azért aranyos) azért nem mindig van velem. Nem szoktam meg. Hiányzik. És az okot, ami miatt, azt még jobban nem Ezért úgy döntöttem lépek ez ügyben. (nem, nem vettem 1000 db lottó szelvényt) hanem kicsit menedzseltem Önmagam. Ennek eredménye tegnap este érkezett egy telefonhívásnak álcázva, és ígéretet tett egy jövő heti megbeszélésre. Amennyiben számításaim beválnak, ez a mostani égető, kínos anyagi helyzetemen is sokat fog lendíteni. Oh, tényleg, apróságok amik zavarják a szemem:
-még mindig nincs munka szerződésem
-a betegségem(emlékeztek vírus hasmenés) idejére nem fizetnek ki
-kb. 4 ember munkáját szánják nekem (mindezt nem sokkal többért mint a minimálbér)
De persze majd ez is megoldódik, mit sír a szám, másnak munkája sincs...stb stb...hagyjuk is ezt a témát mert csak ideges leszek és most nincs rossz kedvem, hát elrontani sem szeretném.
Inkább mesélek a jó dolgokról:
Balázzsal annyit nevettünk az elmúlt négy napban, amennyit szerintem egész együttlétünk alatt. Nagyon nagyon jó volt. A legjobb pedig hogy a Transformers-t még mindig imádjuk, és egymás társaságában élvezzük a legjobban, akár csak a fringe legújabb részeit.
Voltam egy ÖKO-Tér nevű rendezvényen, ami igencsak tetszett, és ajánlom mindenkinek. Főleg a kisgyerekes családoknak, mert remek elfoglaltság nekik is. (jelen esetben egy bicaj versennyel egybekötve rendezték meg) Képek a flickr-en.
Elmentünk a GDF-re. Személy szerint nekem, jobban tetszett mint a tavalyi, mások ezzel szemben az ideit tartják gyengébb eresztésnek. Remek beszélgetéseken vettem részt, és érzem hogy G-San Dániel-el csak tudunk építeni valamit ezen az e-sport dolgon. Valaki végre (newzoo és a Pezus Anee páros mellett) megérti hogy Én nem a pénzt látom ebben az egészben, hanem a közösség építését, a gyerekek szellemi nevelését. Nagy szavak, de hiszek bennük. (enni meg majd fogok valamit :)) Ha nincsenek az idealisták, soha nem lép előbbre semmi, nélkülük/ünk nincs változás. De most látok valamit ami elindult...és annyira szeretném ha működne.
A lányok is jól haladnak, újabb meccsek, lassan itt a Váci LAN is. Bizalmam Fillében rendíthetetlen. A többieket imádom, kismamástól, hisztistől, papucsostól. Jövőhéten lesz pólónk!!!! :)

Más:
Buggal is beszélnem kell, sajnos nem valami jó lesz a téma, ha olvas akkor legalább felkészülhet valami frappáns magyarázattal ahogyan szokott. Nagy csalódás amikor azt a mondatot hallod, hogy semminek néz, nem igazán kedvel egy barátodnak tartott egyén. És ezt egy olyan szövegkörnyezetben, hogy: "ahogy beszél rólad, az jön le nem igazán kedvel, nem tart semmire"
Nah igen fájt. Hazudnék ha azt mondanám nem. De nincs bennem harag, csak értetlenség. Én szeretem Bug-ot, a hibáival együtt. Persze poén szinten felemlegetem pontatlanságát, az élethez való néha irreális viselkedését, de soha SOHA nem beszélnék róla tiszteletlenül ha pl. MUNKA vagy az E-SPORT a téma. Így most csak lesek ki a fejemből és azon tűnődöm foglalkozzak ezzel az egésszel vagy sem? Egyenlőre fagyasztom a témát. Mert szeretem azt a hülye fejét. Ennyi.

Az élet pedig szép. A holnap érettségizőknek sok sok szerencsét, főleg Dhizzykémnek, Peti5-nek és Kateecicának.


1 Response to "dies Solis"

Cinkapanka . . . Says:

Jesszusom, már érettségi időszak van? :O