pici félelem

Bejegyezte: Bejja , 2009. május 11., hétfő 19:11

Be tudom fejezni ami a dolgom? Lesz erőm, időm? És mi a dolgom? Miből tudom, hogy befejeztem? És ha tudom is, és befejeztem, akkor vége? Hol lesz a vége? És hogyan? Egyedül, vagy a szeretteim körében, idegenben, magányosan, a szerelmemmel?? Fontos kérdések egy olyan kis porszemnek mint én. Mocskosul fogy az időm.

Morz, tu abaz a un seul tor
aussi le roi dedenz sa tor
com le povre dedenz son toit:
tu erres adès sanz sejor
por chascun semondre a son jor
de paier Dieu trestot son droit.
Morz, tu tiens tant l'ame en destroit
qu'ele ait paié quanqu'ele doit,
sanz nul restor et sanz retor.
Por c'est fous qui sor s'ame acroit,
qu'ele n'a gage qu'ele ploit,
puis qu'ele vient nue a l'estor.

(Hélinant)

4 Response to "pici félelem"

Bejja Says:

én is szeretlek.

Srakker Says:

Ne ijesztgess már, he. Na. (Sosem halunk meg!)

Bejja Says:

Brutikám! csak elmélkedtem:) :*

Srakker Says:

Akkor nem szóltam :D