dies Veneris

Bejegyezte: Bejja , 2009. május 8., péntek 11:20

"Tegnap meglestem Resisték meccsét és picit, szomorú vagyok, mert megint itt vannak, megint az ország első számú csapata lesznek, de valahogy semmi nem fog változni... Ők mennek külföldre, ha megint minden szép a többi magyar player meg szopja a lófaszt..."

khmm....most komolyan, nem arról kellene szólnia, hogy végre megint van aki jó, aki talán mehet külföldre, és elérhet valamit? Tessék utánuk csinálni. Tehetség és akarás. Érettség és alázat...(na jó ezekre még gyúrni kell) Mindenkinek van lehetősége arra hogy jobb legyen...
De nem tudom elégszer emlegetni pl. a gigabyte-ot. Kicsik még de akarnak mennek, átvészelnek sok mindent és hajtanak. Mert úgy mint egykor resisték a legjobbak akarnak lenni, és ugyanúgy ahogy az OBi elbukott százszor ezerszer az ancients-el szemben, úgyanúgy fognak ők is milliószor elbukni. De ez erről szól, mint minden sport. Tehetség akarat alázat.
Vagy ott vannak a lányok a Provocateam-ből. Példát lehet venni róluk kiatartásból.

Szóval inkább örüljünk hogy vannak példaképek, ancients old, OBi (Inf) ... és nem hisztizni kell.

16 Response to "dies Veneris"

fille Says:

Szerintem, feltétlen tehetség nem kell hozzá (persze annyi igen hogy meg tudja fogni az egeret meg stb stb, ne tessék belekötni :P), hisz aki akar és alázatos és gyakorol gyakorol nem csak várja az ölébe repülő sült galambot, az előbb-utóbb eléri azt amire vágyik. Persze ahhoz kell 5 hasonló célú/beállítottságú ember és nem úgy születünk hogy kezünkbe vesszük az egeret és már tudunk is lőni:).
Mindenki megérdemli azt ahol épp tart, mert küzdött érte és áldozott az idejéből életéből hogy eljusson oda ahol van.(legyen szó Inf, anci, exhaxx, vagy akár személyekről is)

Bár az más kérdés ki hogy kezeli a "sikert" és játssza az e-Celebet embertársaival (scene-nel) szemben. A nagyképűség persze nem főbűn, csak egy hiba :).

Mondjuk az sem árt ha jókor vagy jó helyen...ki milyen szerencsés...:P

Bejja Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
MT Says:

az infinity kapcsán nem feltétlen emlegetném az alázatot...
meg jó pár dologba még bele tudnék kötni,de tény ők a legjobbak így nasinak nincs igaza :P

MT Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bejja Says:

Máté szövegértés 1-es "Érettség és alázat...(na jó ezekre még gyúrni kell) " tehát még nem működik náluk!

Persze tuti szar érzés lehet sokaknak, hogy jók és igazból itthon nehéz megverni őket bárkinek is,és még mondjuk resistnek nagy az arca is néha. (ellenpéldának oly sokat tudnék felhozni...mikor csak annyi a titok hogy emberként kell vele beszélni normálisan, és akkor ő is az, igaz Máté, igaz Apacs?) De vajon dhizzy is egy beképzelt e-celeb? meg beny? vay Ricsi?? Raul?? Egy emberren keresztül ítél meg bárki egy csapatot??? hmmm... én is bele tudnék mégkötni sok mindenbe:)

Fillének feltélenül igaza van ebben "Mindenki megérdemli azt ahol épp tart, mert küzdött érte és áldozott az idejéből életéből hogy eljusson oda ahol van."

na elő egy tükröt de hamar mindenki:)

fille Says:

Én nem csak Resistről ítélem meg a csapatot, de mind1 :)... Mindenkinek saját dolga :D

MT Says:

A gyúrni kell az azt jelenti,hogy már majdnem meg van az én olvasatomba, nem azt hogy hiányzik.
Nem feltétlen Res1stre gondolok bár annak ellenére,hogy velem rendes volt mással nem túlságosan.
Pont ezaz,hogy nem egy ember alapján ítélem meg a csapatot ezért mondom,hogy hiányzik az alázat a csapatból.
De szerintem te is tudod mire gondolok nem mászok bele jobban...
Nem a csoportba beálló és mindenkit nyomorékozó vagyok,csak 1-2 dolog nem volt szimpatikus amit csináltak és köze nem volt az alázathoz...
Nem szar érzés,hogy jók itthon sőt örülök is,hogy legalább 1 használható csapat van idehaza. Viszont kicsit túlzásnak érzem,azt a sok pozitív jelzőt, amit kaptak.

Bejja Says:

a tehetségés az akarás pozitív jelző???
Sajnos irigységet érzek, és azt nem szeretem.

Fille: Azért kérdeztem, ha nem resist akkor ki??? Vagy mi?? Csak hogy tudjam miben olyan nagyon vétkesek.

Pontosan tudja mindenki én mit éltem át miattuk...nekem igazán lenne okom utálni őket...

Just a Nasi... Says:

húha hetente 1 bloggot írok és azis ekkora port kavar. A mondanom lényege igazából abból indult ki, hogy láttam a LAN79-et vagy mi volt most meg 1-2 kulfoldi 1.6-os lant és csomo olyan csapat indult, akik jóval 1-2 magyar csapat teljesítménye alatt van... Valahogy szar belegondolni, hogy 1 magyar csapat után a többi nem tud mit tenni, mivel magyarország egy szar kupac erre a célra sajnos...
Ne legyen igazam, de ha továbbra sem javulnak a dolgok akkor pl resisték is megint abba hagyják... A haxx-ról meg annyit, hogy még fiatalak pár éve kinem tudtak robbantani a cs előtt mostanában már nem csak a gép a lényeg számomra, az hogy irigy vagyok ezzel a kijelentésel lehet... Tegyek érte? Majd ha lesz uj gép :P

És nem akartam semmi rosszat kiváltani, az irományomból, szubjektív saját vélemény erre használom a bloggot.

MT Says:

Nem a tehetség vagy az akarás,sőt asszem én resistet már akkor láttam játszani vagy játszottam ellene mikor még nem voltál a sourceban,tudom,hogy éveken át sokat tett,azért ahol van.
Ellenben az,hogy alázat és érettség az itt-ott kicsit túlzás SZERINTEM.
Attól,hogy nem teljesen pozitív a véleményem még nem biztos,hogy irigy vagyok.
Sőt engem nem érdekel igazán mások visszajelzése csak,hogy saját magamnak megfeleljek.

Just a Nasi... Says:

pár helyesírási hiba sry picit szétesett vagyok most... talán azt is irtam azt a bloggot

Bejja Says:

Nasi nem gond a helyesírás...ez is egy szubjektív blog szóval ez az én véleményem erről.
Az hogy van jó gép vagy nincs valóban előfeltétel, de most nem erről beszéltem:)

Máté akkor elmondom újra épp ez a kettő hiányzik belőlük még, tehetség alázat...
nem számít mióta látom resistet ET óta source óta...nem neten és lanon ismertem meg hanem személyes kontaktusban intenzíven megélve. pl szeretek rajta aludni a buszban:)
az számít ahol most van, és ha minimális alázat nem szorult volna belé nem lenne itt:)

És hogy Nasi szavaival éljek újra ez szubjektív vélemény...

MT Says:

jól van bejja vágesz,csak nekem elsőre az ezekre gyúrni kell máshogy jött le,szal az ezek szerint relatív, a többi csak ebből jött :D

Bejja Says:

"ez a kettő hiányzik belőlük még, tehetség alázat..." ez természetesen érettség és alázat...

fille Says:

Bejja majd személyesen elmondom ha ténylegesen érdekel :)... bár én úgyis elfelejtem :D