572.

Bejegyezte: Bejja , 2008. december 12., péntek 13:32


Lala almás fahéjas muffin receptje telitalálat, nem bírom abbahagyni az evést, pedig lassan itt van Pezo és Anee, és szerettem volna megkínálni őket. Balázsnak sajtos tejfölös csirke sül a sütőben, és ha hazaér a vizsgáiról kap mellé még valami finomat^^

Az boldogságot jelent, ha képes vagyok élvezni a fenyőfaárusok megjelenését, és a díszkivilágítást a körúton? Annyira de annyira jó nekem! 10/10 az egész világ! (az apróságokon most nem akadnék fenn!!!)

Szép napot!

update: megismertem a szomszéd kutyit fehér puli, neve Bogáncs:)

2 Response to "572."

Cinkapanka . . . Says:

Legyen bármennyire is rossz napom, ha este melóból hazafelé menet meglátom a kivilágított főteret, mindig jó kedvem lesz. És még a mindenhol szóló karácsonyi zenék sem idegesítenek. Szeretem az ünnepi készülődést. :)

Just a Nasi... Says:

Nekem is bejönnek a világítások, bár erre felé nem sok van :(. Remélem sokáig 10/10 marad a világ :)