583.

Bejegyezte: Bejja , 2008. december 22., hétfő 16:49


Az idei karácsonyom, életem legrosszabbul induló karácsonya. (Balázs fizuja nem érkezett meg, tehát nincs karácsonyfa, engem ez viselt meg Balázst hogy nem tud nekem ajcsit venni)
Szerencsére a tegnap esti hanukarácsony fergeteges jól sikerült, hála ezért az összes megjelent szereplőnek, és ha minden jól megy képeket is közlök az akcióról.
A mai napom rossz kezdése után megjöttek az angyalok, egy pedig üzent. Hoztak nekem egy csodagyönyörűséges illatos csodafát.

Ha meginog a hitem az egész világban akkor tudom, hogy kik azok, akik visszaadják. A tegnap esti barátok és a ma délutáni angyalok, akik érkeztek 16:12-kor.
Szóval az idei karácsonyfámat megosztva kaptam, pezustól, anee-től, a fekete díszek hozóitól, és a Niki, Ultor Nomád triótól a gyönyörű hatalmas illatos fa futárjaitól.

A mellékelt képeslapon ez állt:

A hóemberek élnek
A szarvasok repülnek
Van télapó
Higgy benne!

Ilyenkor elhiszem! (és bazso is!! Mondta nekem)
KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!

4 Response to "583."

anee Says:

nagyon kiváncsi leszek hogy fog kinézni. Szerintem a közepére rakjatok egy más szinüt csak a poén kedvéért :)

majd lemegyünk megnézzük jól, meg viszünk fényképezőt és megoszthatod a nagyvilággal is :)

(fekete műhó van? az még darkosabb lenne :P)

Just a Nasi... Says:

ez nagyon szép dolog!! :')

fillemille Says:

Majd muti képet <3 :*