589.

Bejegyezte: Bejja , 2008. december 29., hétfő 9:17

Stöki írta. Jó.
"A játékipari szaklapok többsége egy posztapokaliptikus világban játszódó, erőszakos szerepjátékot, a Fallout 3-at választotta az év játékának. Szerintünk megérdemelten, de a műfajban születtek más remekművek is idén. A fiatalabbak például a Fable 2 hőse sorsának alakulásán szórakozhatnak nagyokat, akár magyarul is, a Mass Effect szintén a honosított verzióval hódítja meg a sci-fi rajongók szívét."

Itt tovább

4 Response to "589."

gyerekember Says:

Hát... én kipróbáltam a fallout3-at, de nagyon nem voltam lenyűgözve. Biztos azért, mert a fallout 1-2 folytatását vártam, ehelyett kaptam egy "Fallout - Now With FPS"-t, és abból nem kérek. :P

A béke nagykövete Says:

Nálunk a ME hódított, nem engem, Balázst de annyira hogy kontrollerrel a kezében élt aludt evett:)

gyerekember Says:

Nekem meg tegnap vége megjött x360-ra a guitar hero 4 :PPP Már végigtoltam mediumon, lassan ideje ráerősítenem a Hard fokozatra :D (Az új gitár kontroller vadállat, imádom.)

Bejja Says:

:D nekünk ez két ünnep közé helyezett projekt volt, de munka túltengés miatt elmaradt! :)