579.

Bejegyezte: Bejja , 2008. december 20., szombat 8:12

Annyi minden történt nincs kedvem leírni, majd elmesélem személyesen, egyszer.

Nyáron, szerettem volna lemenni a Balatonra az MTV ICON-ra természetesen a Tankcsapdásra. Aztán valahogy munkává változott a nyár. Tegnap turkáltam youtube-on, némi anima sound után Kis Pál és a borz jött, majd Móni mesélte, hogy a Lovasi énekelt valami Csík zenekar nevű együttessel és hogy baromi jó. Lovasi-t nagyon szeretem, csak a bajom az volt az uccsó koncertjükkel amin voltam, hogy baromi unalmas, és láthatóan már Lovasi sem élvezi. Szóval rákerestem, és a Csík zenekarra. Ezt találtam. Most bánom csak nagyon hogy nem voltam ott.
Azt hiszem itt nem unatkoztam volna Lovasi előadásán.

Kell nekem az mtv icon cd karira. Talán meg is venném azt hiszem.

upload: a zanzibár és a ladánybene is beszarás amit művelt:)

1 Response to "579."

Névtelen Says:

Hát ez kééééész! :))))